Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór. Od paru lat obiecuje sobie, że w końcu zepnę pośladki i wejdę into NBA, bo wydaje mi się to być spoko odskocznią od piłki, ale zawsze się jakoś odstraszam, bo jestem kompletnie zielony i nie ogarniam absolutnie nic.

Znalazłem fajny kanał na YT ze skrótami meczy (Free Dawkins) i w sumie wydaje mi się spoko pomysłem oglądanie wybranych skrótów i jak się poczuje "bezpiecznie" to w wolnej chwili jakiegoś meczyku na lajwie czy coś, ale mam parę pytań, proszę się nie śmiać, bo większość z nich bardzo głupia xD

1. Jak najlepiej wsiąknąć w ten sport? Tzn. jakieś blogi, strony itd.
2. Które drużyny warte są śledzenia?
3. Jacy zawodnicy warci są śledzenia?
4. Czemu LeBron James, który jest chyba takim koszykarskim Ronaldo/Messim gra w Lakersach?
5. Jak sobie radzą Boston Celtics? Mają szansę na jakiś sukces jak play-offy czy mistrzostwo? (zawsze lubiłem ich koszulki, więc sympatyzuje XD)
6. Gdzie oglądać mecze? Pamiętam, że kiedyś na reddicie do ogarnięcia były mecze w 1080p, ale nie wiem jak teraz.
7. Jakieś przydatne apki na iPhone?

#nba #koszykowka
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

8. Patrzę sobie na terminarz i zauważyłem, że niektóre drużyny rozgrywają 3/4 mecze w tygodniu. W jaki sposób Ci zawodnicy normalnie funkcjonują, to raz, a dwa, jak przeciętny Kowalski ma ogarnąć taką liczbę meczy?
  • Odpowiedz
@realbs:
2. Jest tego sporo. Drużyny najlepsze: Rockets, Lakers, Clippers, Nuggets, Jazz, 76ers, Bucks, Warriors; potem są trochę słabsze ale też warte uwagi, np. Celtics, Pacers, Nets; no i zespoły nie wiadomo jakie ale z ciekawymi (albo nawet bardzo) zawodnikami: Maverics, Pelicans, Heat. Każdy na pewno będzie miał inne zdanie co do tego pytania. Obecny sezon zapowiada się na najciekawszy od wielu lat.
3. Od c---a typa.
4. Bo Lakers
  • Odpowiedz