Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku #mbank
Dostaję od Was ciągle smsy z numeru 2279, mimo braku konta. Sprawę zgłaszałem już mailowo i telefonicznie, bez skutku.
Zatem, jak najskuteczniej pozbyć się tych wiadomości? ¯\_(ツ)_/¯
  • 10
  • Odpowiedz
@NickciN: Właśnie udało mi się oczyścić cały spam, stosunkowo szybko. Nie dostaję już żadnych niechcianych wiadomości, jedynie mBank pozostaje nieugięty. -.-
  • Odpowiedz
@pavvv mam to samo ale z mailami. Jak do nich napisałem to mi powiedzieli że mogą mi jedynie zaproponować żebym zweryfikował swoje usługi bo pewnie coś mam i nie pamiętam. #!$%@? byłem w punkcie, nie mam u nich nic, konto zmkniete dawno temu. I #!$%@?-maile przychodzą.
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: Rozmawiałem przed chwilą z waszą mlinią na czacie. Wasz pracownik powiedział, że póki osoba która podała błędy numer sama go nie zmieni, to smsy będą przychodzić. ¯\_(ツ)_/¯ Trochę to dziwne w momencie, kiedy ja jestem właścicielem numeru i nie mogę decydować co na numer ma przychodzić, a co nie. Tym bardziej, że inne firmy bez problemu mój numer wypisały.
  • Odpowiedz
@pavvv: chore. Czyli jak ktos poda twoje dane personalne typu adres i będą ci wysyłać listy itd to nie mogą przerwać dopóki osoba co podała dane tego nie cofnie. #!$%@? w to ze to mój adres, ja nie decyduje o tym co mam dostawać ale jakiś random xDD kiedyś myślałem o koncie u nich ale widzę ze słabe zarządzanie tam maja
  • Odpowiedz
@NickciN: Właśnie dla mnie jest to tak abstrakcyjne, że wolę dopytać. Zdałem jeszcze pytanie wprost ,,Czy jeżeli osoba, którą poprosicie o zaktualizowanie danych to zignoruje, to wypisanie mojego numeru będzie niemożliwe''. Na co otrzymałem odpowiedź ,,tak dokładnie''.
  • Odpowiedz