Wpis z mikrobloga

@TymekB: kilka tysięcy to dla nie nic, jakby zrobiło tak miliony osób, to wtedy by może miało efekt, ale nie ma co na to liczyć.
Plus bądźmy szczerymi, jak chcą mieć kasę, to i tak mobilki w chinach dadzą im jej więcej niż abonamenty wowa.
  • Odpowiedz
  • 10
@Ryonnen miliony osób to może po jednym razie zagrało w hsa. Hearthstone ma może 40/50tys aktywnych graczy więc każdy tysiąc ich zaboli. A do akcji przyłączają sie nie tylko gracze hs"a a innych gier od activision.
  • Odpowiedz
@Ryonnen: Straty wizerunkowe bolą. Diablo na telefony i komentarz prowadzącego kosztowały ich spadek akcji o ~25%. Do tej pory się z tego w pełni nie wykaraskali. To widać po tym jak nagle w swoich grach wpychają olbrzymie ilości dodatkowych pozycji / dziwnych promocji do sklepów, żeby podratować wyniki za kwartał.

Nie wiem czy ten błąd wizerunkowy ich aż tak zaboli - pewnie nie - ale cała sytuacja prosiła się o
  • Odpowiedz
@Lstr: całkowita blokada ze strony Chin, to by była dla nich katastrofa większa, niż to co się teraz może stać.
Blizzard to już nie jedna firma, ze swoimi grami, teraz to już jest Activision Blizzard.
  • Odpowiedz
@Ryonnen: Od dawna jest to ATVI, wiadomo, ale mam wrażenie, że gdyby nie to, że Diablo Immortal ma być skierowane głównie na chiński rynek, to trochę by jednak stonowali swoje działania. I wydaje mi się, że nie spodziewali się aż takiego backlashu ze strony społeczności i nie tylko. 3/4 głównej reddita to dzisiaj Blizzard. Niezależnie od subredditu.

Tak jak pisałem: mogli to ogarnąć w znacznie lepszy wizerunkowo sposób. No i
  • Odpowiedz
@Nedkely: ale kto ci #!$%@? napisał, że Activision sobie samo wejdzie na rynek Chiński?
Ty poważnie masz pierdy w głownie a nie mózg, jak sobie tworzysz takie teorie, że ktoś ci coś pisze takiego.
Nikt poza tobą, czyli pierdogłową amebą, nie napisał o tym, że Activision wchodzi sobie od tak na rynek Chiński?
No weź zacznij #!$%@? amebo pierdowa czytać co inni ludzie piszą.
  • Odpowiedz