Aktywne Wpisy

Shoujiki +177
Nie ma bardziej wnerwiającego youtubera niż ten pyzaty i wiecznie niezadowolony obżartus xD chłop co potrafi zachwycać się kebabem z psa albo pleśniejącą zapiekanką z serem z proszku, ale daj mu do zjedzenia coś co nie jest chemicznie podrasowane w 100% i kosztuje więcej niż 20 pln to zjedzie ci interes ¯\(ツ)/¯ a jego fani podobny poziom, śmianie się z gwiazdek michelin, bo naklejka muala lepsza :DD beka bo Wojek zjadł burgera
źródło: IMG_2209
Pobierz
pciem +71
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

#logikaniebieskichpaskow
Będąc na weselu gdzie 90% gości spało w hotelu a potem było na wspólnym śniadaniu.
Zastanawiam się jak kobiety to robią, że 2/3 kobiet na tym śniadaniu porannym (bez makijażu) wyglądała jak takie orki z władca pierścienia nie to co facet; wstanie, poprawi jaja, przeczesze włosy, umyje zęby i wygląda jak człowiek. No i teraz nasuwają mi się pytania:
1. Czy wy po prostu jesteście takie szkaradne genetycznie ?
2. Czy wasze pyski wyglądają tak fatalnie bez makijażu bo niszczycie sobie skórę tym całym syfem ?
3. Czy wizerunek kobiety już jest tak "wy szprycowany" że mężczyźni nie potrafią was odbierać bez umalowania się ?
4. Czy moja żona wygląda spoko bez makijażu bo jest moją żoną ?