Wpis z mikrobloga

@Specjalista_Cyfrowy_Polsat: Witam, mam problem z dekoderem HD5500s który ciągle się wiesza. Wygląda to mniej więcej tak że przy włączaniu dekodera z pilota/panelu dotykowego, godzina mocno się podświetla zamiast zmieniać się na numer kanału, obraz nie leci w ogóle, ale dźwięk już tak. A jedyna opcja wyłączenia dekodera to wypięcie go z sieci. Był wymieniany już chyba ze 3 razy. Da radę coś w salonach ugrać na lepszy model albo karte CI bez dopłaty?
  • 3
@FiJayGames:
Witam. Jeśli masz możliwość to, spróbuj przewrócić ustawienia fabryczne.

Odnośnie do wymiany sprzętu na inny, jest to możliwe przy przedłużeniu umowy -minimum 16 miesięcy przed końcem kontraktu. Jeśli pozostał Ci taki okres do końca i jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną w celu dobrania atrakcyjnych warunków.