Aktywne Wpisy
Efeljot +28
#pytanie #wybory #platformaobywatelska #platforma
Pytanie do wszystkich osób, które spuszczają się nagle nad PO - czy potraficie wymienić jakiś jeden sukces/dobra zmianę z czasów ich kadencji xD? Tak serio xD
Ewentualnie jeden postulat, który sprawi, że po wygranych wyborach jeśli przejmą władzę to będzie lepiej :D Na razie nikt mi nie potrafił nic konstruktywnego odpowiedzieć także rzucam taki #challenge
Pytanie do wszystkich osób, które spuszczają się nagle nad PO - czy potraficie wymienić jakiś jeden sukces/dobra zmianę z czasów ich kadencji xD? Tak serio xD
Ewentualnie jeden postulat, który sprawi, że po wygranych wyborach jeśli przejmą władzę to będzie lepiej :D Na razie nikt mi nie potrafił nic konstruktywnego odpowiedzieć także rzucam taki #challenge
#zmywarka
Nie wiem, jak możecie liczyć, że zmywarka jest bardziej ekonomiczna, niż mycie ręczne. Przecież ona w ogóle się nie opłaca. Chyba jesteście takimi samymi przedstawicielami co właściciele termomixów. Kupili barachło i nie chcą się przyznać, że wydali kasę w błoto.
Nie wiem, jak możecie liczyć, że zmywarka jest bardziej ekonomiczna, niż mycie ręczne. Przecież ona w ogóle się nie opłaca. Chyba jesteście takimi samymi przedstawicielami co właściciele termomixów. Kupili barachło i nie chcą się przyznać, że wydali kasę w błoto.
Nie wiem, czy padł mi akumulator w aucie, czy to problem z ładowaniem.
Mój dieselek (1,9 TDi) jeździł bez problemu, aż pewnego dnia zostawiłem go na 2 dni i nie mogłem już odpalić, drzwi otwierałem nadal z kluczyka, napięcie w stanie spoczynku ok. 12,1 V. Odpalenie z kabli, przejechane 200 km, ale następnego dnia rano auta już nie odpaliłem, więc akumulator nie naładował się. Ładowałem prostownikiem kilka dobrych godzin i wzrosło do ponad 13 V. W następnym dniu spadło do ok. 12,5 V, a w kolejnym już 12,3 V. W tych dniach dwie przejażdżki po 20 km. Wszystkie odbiorniki prądu po zgaszeniu silnika są wyłączone. Czy powinienem kupić nowy aku?
#motoryzacja #akumulator
@MostlyRenegade nie sprawdzałem, sprobuje dzisiaj zmierzyć
@MostlyRenegade dzisiaj zacząłem ładować od stanu 12,2 V. Nie wiem skad ten wczorajszy niski pomiar. Po naladowaniu i odlaczeniu prostownika ustabilizowalo sie na 12,85 V. Przy odpalonym silniku mam 14,2 V.
Jakie wnioski? Akumulator juz sie zuzyl i traci napiecie samoistnie?