#mbank #blik dwa dni temu przy próbie przelewu na telefon wyskoczył mi błąd że w tej chwili nie można zrealizować przelewu. Pieniądze z konta zeszły, osoba której wysyłałem pieniądze ich nie dostała a u mnie w aplikacji mam tą płatność w nadchodzących i nie mogę z nią nic zrobić. Pytanie, pieniądze wrócą mi na konto, dojdą do adresata czy będą tak wisieć?
@Runo1297, z informacji jakie podałeś wynika, że zrobiłeś przelew na telefon. Odbiorca powinien dostać sms z linkiem do odebrania przelewu. Możesz usunąć ten przelew z zakładki nadchodzących płatności.
@ZespolmBanku: właśnie problem w tym że w nadchodzących widnieje ten przelew ale w żaden sposób nie mogę go edytować ani anulować, a adresat żadnego smsa nie dostał. W ogóle pierwszy raz słyszę o tym smsie
@Runo1297, czy próbujesz usunąć przelew w serwisie transakcyjnym? Wybierz po zalogowaniu opcję: Płatności - Nadchodzące płatności - najedź myszką na ten przelew - Usuń. Jeśli nie możesz tego zrobić, połącz się z mLinią: +48 42 6 300 800. Sprawdzimy sytuację i usuniemy płatność.
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link