Wpis z mikrobloga

Czy wysylajac przelew z holenderskiego konta na polskie walutowe naliczana jest prowizja w procencie, czy oplata okreslonej kwoty? Mam konto w SNS i PKOBP, przesylajac na probe 1 euro bierze oplate 5pln w przeliczeniu z euro.
Zastanawia mnie to jak to wyglada w przypadku wiekszych kwot.
#bankowosc #pkobp #banki
  • 17
@rtg_: W przypadku przelewów SEPA zryczałtowaną opłatę (czyli te ~5zł) może pobierać zarówno bank nadawcy, jak i odbiorcy.


@ms93: ktory bank w PL pobiera za otrzymanie przelewu sepa?
chcialem wrzucic to na swoje konto walutowe, a pozniej przepuscic to przez kantor internetowy

@GameDSS: To lepiej od razu wyślij przez Transferwise - kurs będzie może nawet lepszy, a nie będziesz musiał wysyłać do kantoru i z powrotem.

ktory bank w PL pobiera za otrzymanie przelewu sepa?

@rtg_: Przecież napisałem, że Santander.
@ms93 ogolnie jestem zielony w tych sprawach i zastanawialem sie przez jaki kantor najlepiej przepuszczac pieniadze. Patrzec zawsze tylko na najkorzystniejszy kurs, czy sa tez inne czynniki, o ktorych warto pamietac?
wyślij przez Transferwise - kurs będzie może nawet lepszy,


@ms93: transferwise moze miec gorsze kursy niz kantory internetowe + ma oplaty za przelewy
ogolnie jestem zielony w tych sprawach i zastanawialem sie przez jaki kantor najlepiej przepuszczac pieniadze. Patrzec zawsze tylko na najkorzystniejszy kurs, czy sa tez inne czynniki, o ktorych warto pamietac?

@GameDSS: W przypadku usług typu Walutomat zwróć uwagę, że tam jest prowizja od wymiany.

transferwise moze miec gorsze kursy niz kantory internetowe + ma oplaty za przelewy


@rtg_: Kurs prawie na pewno nie będzie gorszy (bo u nich kurs to
@GameDSS: tak wlasnie sprawdzilem tabele i PKO chyba po*ebalo bo tez ma ta oplate 5zl w przychodzacych. @EkspertPKO pobieracie nawet za przychodzace przelewy sepa?

@GameDSS: ja od siebie moge polecic kantor alioru, oplat za otrzymywanie przelewow nie ma