Wpis z mikrobloga

Możecie zalogować się do #inteligo z mobilną autoryzacją? Po potwierdzeniu logowania na telefonie wywala komunikat:

Błąd działania aplikacji Zgłoś problem konsultantowi Inteligo pod numerem telefonu 800 121 121. W trakcie działania aplikacji wystąpił błąd. W przypadku zlecenia przelewu sprawdź w transakcjach oczekujących oraz na historii rachunku czy operacja została zrealizowana.

Co ciekawe na maila przychodzi informacja o poprawnym logowaniu.
Wczoraj nie miałem z logowaniem żadnych problemów, aplikacja też nie ma żadnych problemów z działaniem... Otwarcie w karcie incognito też nie pomaga :-(
  • 8
@EkspertPKO: Niestety cały czas to samo. Jedyna różnica jest taka, że wcześniej (jak mogłem się zalogować) musiałem podawać PIN przy potwierdzaniu, teraz jest sam przycisk 'zatwierdź' albo 'anuluj' (albo podobne) i efektem jest komunikat jak wyżej