Mirki, Insignia 2009, 2.8T V6 OPC w kombi. Jak to się sprawuje? O spalanie nie pytam, bo 20 litrów to pewnie minimum w mieście, ale bardziej chodzi mi o koszty części, rdzę i tak dalej.
@Kofas: ale mało miejsca gdzie? Na kanapie z tyłu, czy kierowca ma ciasno? Bo póki co, ilość miejsca na tylnej kanapie nie jest dla mnie istotnym parametrem, bo dzieciak jeszcze na foteliku jeździ ;)
@jakis_login: odpuść, nich się męczą tym inni , naprawdę :) zaraz wpadnie tu altru i opowie ci jaki to najlepszy wóz na świecie, a ty poszukaj w tej klasie C5 albo 508 albo mondeo
@jakis_login: rozrząd ok 10k zł, trzeba chyba cały silnik wyciągać, dodatkowo nie jest serwisowany w pierwszym lepszym warsztacie. Poza tym dookoła kierowcy nie ma za dużo miejsca. Tunel z konsola środkowa jest tak wyprofilowany, że czuć ciasnotę. Sama konstrukcja porównując do innych marek z tego segmentu wydaje się być ciężka. Poza tym auto fajne, i nie licząc kasy chętnie jeździłbym ;)
@Sm3rf1k: @jakis_login: nie co ty brałeś, ale mało który mechanik podejmie się wymiany rozrządu w OPC. Kupa roboty, 3 łańcuchy do wymiany, i innych dupereli.. ASO ma ceny nawet ok 15-20k części z robocizną. Nie mówmy o partaczach do obsługi takiego samochodu ;)
Polecam najpierw poczytać insignia klub/club polska,
Mirki, Insignia 2009, 2.8T V6 OPC w kombi. Jak to się sprawuje? O spalanie nie pytam, bo 20 litrów to pewnie minimum w mieście, ale bardziej chodzi mi o koszty części, rdzę i tak dalej.
zaraz wpadnie tu altru i opowie ci jaki to najlepszy wóz na świecie, a ty poszukaj w tej klasie C5 albo 508 albo mondeo
Polecam najpierw poczytać insignia klub/club polska,