Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#ehandel #norwegia #wysokiestandardy #bok #obslugaklienta
No zajebiście.
Zamówiłem w maju kuchenkę origo na jacht.
Przyszła miesiąc po zamówieniu, po interwencji telefonicznej.
Ale okazało się że palnik jest jakiś nie bardzo i nie da się z niej korzystać. Telefon, przysłać na wymianę.
Po miesiącu dzwonię... Yyyyy eeeeee no nie wiem, ale znajdę może po numerze, no yyyy nie mamy na stanie, mieć nie będziemy. Możemy oddać kasę.
Sami nie dzwonią, maila nie piszą że coś jest nie halo. Wysoka jakość obsługi.
  • 5
@PMV_Norway: to chyba norma :( ja zamowilem w proshopie zestaw do zlozenia komputera. Wszystkie elementy mialy byc na stanie. Czekalem 2 tygodnie aby dostac maila, ze pamieci sie przedluza. Poprosilem o to aby je anulowali i przyslali co maja, po 3 dniach sie zgodzili.
Dzis mija 2 tygodnie od realizacji zamowienia a zwrotu kasy za pamieci nie widze, trzeba sie upomniec. Mam wrazenie, ze wiekszosc sklepow jest koszmarnie nie doinwestowana kadrowo.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ulath: elkjop y mnie też odwalił maniane, zamówione tusze do drukarki, bo w sklepie nie było. Więc gościu w sklepie mówi ok zamówimy to będą na dwudziestego. Wpadam wczoraj do sklepu, så tusze? Eeee nie ma, znaczy mamy w magazynie 2szt, cyan i magenta, ale nie ma żółtego to skasowalismy zamówienie. Hehe w końcu wysłali te dwa jakimś ekspresem, a żółty wzioolem z kompletu. Komplet ma chyba najlepszy support
@PMV_Norway: Ja juz sie przyzwyczailem, ze malo kiedy cos jest tak jak mialo byc - szczegolnie jezeli chodzi o uslugi w Norwegii. Z zamawianiem przez Internet jeszcze nie mialem problemow - odpukac... Wydaje mi sie, ze to tez kwestia luznego podejscia do zycia - nikt sie niczym nie stresuje/przejmuje tym bardziej terminami czy sprawami klientow - na zasadzie - #!$%@? na wszystko.