Wpis z mikrobloga

Zanim nawiążesz współpracę weryfikuj jakie jest rzeczywiste zaangażowanie obserwujących i czy większość followersow to nie jakieś śmieciowe konta. Ktoś w pl chyba nawet stworzył tool do weryfikacji ale nie pamietam jak to się nazywało..
@pogromcamitoww: jedyna i słuszna odpowiedź w tym przypadku: to zależy. Jak jest to jakieś niszowe wyposażenie i influencer ma fajną, zaangażowana społeczność to można próbować. Tylko musisz mieć pomysł na taką kooperację, jak chcesz jechać na konkursach to sobie daruj. Wg mnie jest to jakiś sposób na budowanie marki. I taki projekt musi być częścią większego planu rozwoju marki/sklepu - jednorazowo nie ma sensu. Jak chcesz chamską sprzedaż to Adsy. W
@pogromcamitoww: Sprawdź te gwiazdy z insta ile mają kupionych lajków - social blade. Jeśli masz wagon kasy, stawiasz na długotrwałą współpracę i masz do tego dobry, szczegółowy plan to coś może wyjść. Wrzucenie kilku postów, konkursów nic nie dam. A zasięgi niech se wsadzą gdzieś, sposób na dojenie frajerów żeby byli jeszcze z tego zadowoleni. Bo jak wyniki z insta mierzyć?
Kasę przeznacz na ads, SEO, wpisy sponsorowane.