Wpis z mikrobloga

Przychody z reklam w mediach społecznościowych - w 2017 i 2022 (prognoza) w USA, Chinach i Europie

Gigantyczny wzrost w Chinach, a reklamy mobilne (ciemne kolory) to ponad 80% rynku. Reklamy na PC przestają mieć znaczenie.

Obserwuj #infog - ciekawe infografiki, wykresy, mapy (gospodarka, technologia, społeczeństwo, przyroda)

źródło

#reklama #ciekawostki #internet #biznes #chiny #europa #usa #marketing
cieliczka - Przychody z reklam w mediach społecznościowych - w 2017 i 2022 (prognoza)...

źródło: comment_vCiOzGMhxRg4K5KVekx7huRQYumYLLb5.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
@Valueless: No? Naprawdę przeszkadza Ci brak szarego tła? Jakaś reklama zasłania treść? Jedyny minus to czas ładowania strony. Dodatkowo po zalogowaniu część reklam znika... Tak jak mówię, narzekać trzeba, wszystko za darmo, bo mie się należy i daj na bombelka.
  • Odpowiedz
ciekawe jak to wygląd na tle tradycyjnych reklam BTL/ATL, prasa,tv,radio.... Już dobra 10 lat temu była panika na rynku reklamowym, że digital przejmuje rynek i się agencje szybko musiały adaptować do nowych realiów. Sporo wtedy wypłyneło małych lokalnych agencji digitalowych które poprzejmowały i dużych korporacyjnych klientów albo przynajmniej niektóre brandy
  • Odpowiedz
Przychód nie jest miarą znaczenia reklam. Ot zwyczajnie na mobile leci głównie zasięgowa wizerunkowa papka


@Pro-Xts: Miałem na myśli, że przestają mieć znaczenie w modelach biznesowych platform społecznościowych skoro w 2022 przychody z reklam mobilnych będą sięgać nawet 95%
  • Odpowiedz
@cieliczka: Od pokolenia Z trend jest rosnący. Za sprawą rozwoju technologii dzieciarnia od dziecka ma styczność ze smartphonem. Kiedyś było "mamo kup mi komputer", a teraz jest "mamo kup mi smartphona". Dorasta jeszzcze teraz #!$%@? bezmózgie pokolenie C, które żyję w internecie.
  • Odpowiedz
Za sprawą rozwoju technologii dzieciarnia od dziecka ma styczność ze smartphonem. Kiedyś było "mamo kup mi komputer", a teraz jest "mamo kup mi smartphona. Dorasta jeszzcze teraz #!$%@? bezmózgie pokolenie C, które żyję w internecie.


@Pro-Xts: Tak, biorąc pod uwagę co jest wśród dzieciaków najbardziej trendy: od Instagram --> Snapchat --> TikTok - wszystko oparte o zdjęcia / filmiki (czyli smartfony)
  • Odpowiedz
Reklamy na PC


@cieliczka: bo da się je blokować. Tymczasem na telefonach wyświetlają się wewnątrz aplikacji, a sposoby blokowania wymagają często roota :(
  • Odpowiedz
@Aryo: dlatego rynek mobilny to aplikacje, gdyby to zależało od największych graczy tylko to już dawno przeglądarki byłyby zakazane i na desktopach...
  • Odpowiedz
@alsakian ja korzystam, i te reklamy żeby było śmieszniej pojawia się raz na rok, a potem wyświetlanie ich nie dziala i są tylko przerwy między komentarzami XD
  • Odpowiedz