Wpis z mikrobloga

Pozwolę sobie zacząć nowy wątek bo sprawa jest w toku a tagi w komentarzach nie działają.

Dobra, skontaktowałem się z agentem #revolut bo przelew był turbo i miał być wczoraj więc nie będę czekał jak zapłaciłem za usługę.

Agent twierdził że nie dostali potwierdzenia ze strony banku i że u nich w systemie przelew wykonano na pewno. Powiedział że potwierdzi jeszcze raz z bankiem oraz wyśle mi kopię tego potwierdzenia na czacie. Po około 20 minutach przyszedł mail od revolut że przelew został zrealizowany i wpłacony na docelowe konto ale żona akurat była na mieście w Polsce i poszła do banku zapytać czy w ich systemie jest przyjecie przelewu, bank twierdzi że nic nie widać w ich kompie i żeby zadzwonić na bankową infolinie . Jak wróci do domu to zadzwoni do #nestbank ale ktoś tu kręci bo zazwyczaj jak dostaje na mail potwierdzenie wpłaty w UK to system Nest banku już widzi transakcję czekającą na zaksięgowanie.

Potwierdzenia na czat nie dostałem póki co.

  • 19