Wpis z mikrobloga

@Damasweger: Formalnie to nie jest 105N/2. To jest tramwaj, który rzekomo został zaprojektowany od nowa, ale buda jest praktycznie ta sama XD Poniżej wklejam zdjęcie chyba jedynego 105N/2, jaki kursował w Polsce (zwykła chorzowska buda, tylko wyprodukowana w latach 90. w Ceglorzu). Przez ostatnie kilka lat istnienia leżał na torach odstawczych na Budziszyńskiej.

@wiedro: Poznań ma niby wysokie nakłady, ale w istocie ograniczają się one do malowania słupów.
mecenaszpiaseczna - @Damasweger: Formalnie to nie jest 105N/2. To jest tramwaj, który...

źródło: comment_ApP69CHt5zpmH15b7YYJuv7AEjRKjycx.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@mecenas_z_piaseczna: Tylko pomyśl o tym, że wy macie 105 tramwajów z przynajmniej 60% niskiej podłogi, a my mamy 56, z czego tylko 8 w 100% niskopodłgoowych (wy macie 90). My do tego jeszcze mamy łącznie 78 Moderusów Beta i wrocławskich Protramów 205 (starsze wersje waszych Moderusów)(wysokopodłgowych), gdzie jeszcze 8 kolejnych jest w drodze. I my się szczycimy tym, że gówno kupujemy, ale ważne, że jeździ. A kupujemy stare konstrukcyjnie tramwaje,
  • Odpowiedz
@rybak_fischermann: Tu chodzi o to że tramwaje wysokopodłogowe mogą być krótsze niż niskopodłogowe i lepiej przez to radzą sobie przy mocniejszych zakrętach. I właśnie na krótszych, starszych trasach są one puszczane, bo niskopodłogowe się tam nie zmieszczą.
  • Odpowiedz