Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#studia #studbaza #wojskopolskie #armia #awl #wat

Przeglądam sobie progi punktowe na uczelniach wojskowych np. na WAT i zauważam tendencję spadkową, z roku na rok te pkt lecą na łeb na szyję, więc pomyślałem - hej czemu tego nie wykorzystać?

Mam 25 lat i służę w wojskach zmechanizowanych jako szeregowy i pomyślałem sobie to jest moja szansa. I za rok chciałbym rzucić "kwitem" i próbować albo do AWL albo do WAT.

Pierwsza sprawa - Matury
Matury pisałem dość dawno bo w 2014, a wyniki nie były powalające:
Matematyka PP ok 52%
Angielski PP ok 86%
Język Polski PP ok 76%

Jednak mój angielski od tamtego czasu bardzo sie poprawił mam zaliczony STANAG 2222, ale czuję sie na wyższy poziom, swobodna komunikacja, bez jąkania i zacięć. Ponadto znam język rosyjski na B1, taki komunikatywny, że muszę pomyśleć czasem co powiedzieć. Posiadam kurs CLS, prawo jazdy kat B i C, jestem po technikum informatycznym, ale zdanym na średniej 3.8 - 4.2 - także bez szału.

Z tego względu chciałem napisać za rok PR z angielskiego i liczę na co najmniej 80%

Druga sprawa - WF
I tutaj pojawia sie mały zgrzyt, bo o ile na 'lądzie' radze sobie świetnie
rekord na 3km to 11:31 na 1km 3:27 - ale spokojnie zejdę do 3:05-3:10 za rok
rekord drążków 21 - z bujaniem, a 15-16 siłowo
rekord wahadła 27,6s
rekord brzuszków 110powtórzeń w 2min, ale teraz nie mamy brzuszków na WF i robię BTS jako młody i wykręcam te 40s czyli ocena 5

Jednakże z pływania jestem 'noga' i przepłynięcie dla mnie kraulem 50m to przy dobrych wiatrach 50s, a to jest górna granica na AWL. Boję się, że nie wyrobię sie do tego czasu i bede odstawał dlatego chce startować na DWIE uczelnie - WAT i AWL

I po głębszej analizie wychodzi mi na dzień dzisiejszy taki rozstrzał jeśli chodzi o rekrutację:

WAT
38-41pkt - z maturą z angielskiego podstawową (38 - wf zdany średnio, 41 - wf zdany max)
46-49pkt - z maturą z angielskiego rozszerzoną (j/w)

AWL
157pkt - matury podstawowe