Wpis z mikrobloga

@Vadzior: nie wiem co i jak, ale zwykle jak jest albo albo to filtr weglowy sie uzywa jak nie ma podlaczenia do kanalu wentylacyjnego. Sprawdz moze to o to chodzi
  • Odpowiedz
@Vadzior: bo okapy mogą pełnić dwie funkcje - okapu, który jest podłączony do komina wentylacyjnego i tak #!$%@? swoje wyziewy po uprzednim przefiltrowaniu przez filtr aluminiowy, lub funkcję pochłaniacza. W drugim przypadku powietrze jest filtrowane wstępnie przez filtr aluminiowy, następne przez węglowy a później powietrze jest wydmuchiwane do kuchni. Zatem kwestia czy potrzebujesz pochłaniacza czy wyciągu. Do pochłaniacza się dokupuje filtr węglowy.

Należy zwrócić uwagę moim zdaniem w pierwszej kolejności na
  • Odpowiedz
@wuju84: Dobra. To nie znam się. Dzięki. Ja bardziej kupuje ten okap dla zasady żeby był, nigdy tego w starym mieszkaniu nie używałem, no może jedynie czasem światełka.
Btw. Toflesz podszafkowe wyglądają zupełnie inaczej niż to co mam na myśli. Chodzi mi o taki zwyczajny mały okap do zamontowania pod szafką, bez żadnego otworu do podłączenia pod kanał.
  • Odpowiedz
@Vadzior: szkoda sobie takim czymś dupe zawracać.

No skoro masz gaz to pewnie zauważyłeś na meblach tłusty osad?
Stosując sensowny pochłaniacz znacznie się to zjawisko ogranicza. Więc jeśli masz w miarę nowe meble to moim zdaniem warto kupić coś co działa :)
  • Odpowiedz
@wuju84: Dużo nie gotuje. Tak, szafki nowe.
I co, ten sensowy okap ma niby chodzić zawsze gdy gotuje? I kombinować trzeba z jakimś podłączeniem pod komin? Nie wiem czy jest to możliwe w mieszkaniu w bloku. Kuchnia malutka (nie jest to aneks tylko oddzielne pomieszczenie).
  • Odpowiedz
@Vadzior: Tak powinno się włączać gdy się gotuje, wtedy działa :)

Nie trzeba nic kombinować z podłączeniem, montujesz do niego filtr węglowy i już. Wtedy wypuszcza powietrze do kuchni. Więc jest to jak najbardziej możliwe.
  • Odpowiedz