Wpis z mikrobloga

#pathofexile
Mam pytanie dotyczące CWDT
pytanie: czy istnieją jakieś ograniczenia w ilości CWDT odpalanych jednocześnie?

wyjaśnienie dlaczego pytam: gram od jakiegoś czasu tworząc nowe postacie i próbując skilli którymi wcześniej nie grałem (do piątego aktu i kolejny build). Obecnie jest to Toxic Rain (którym już kiedyś grałem) plus multitotemy ToxicRain (to pierwszy raz). Ku mojemu zaskoczeniu, okazało się, że do 5 aktu tym buildem wręcz się biegło (toxic rain ma mirage archer wiec można cały czas biec tylko rzucając totemy i co jakiś czas strzelić by aktywować MA i w ten sposób czyścić wszystko co się minęło).
Uznałem więc, że skoro do 5act to był spacerek, to będę grał dalej i sprawdzę jak to będzie wyglądać później.
Tylko, że tak jak zaznaczył twórca builda, może mieć on problemy z przeżywalnością (zdążyłem doświadczyć po -30%res).
Ponieważ to tylko experyment ze skillem i nie zamierzam nim grać na atlasie, więc postanowiłem zaspokoić ciekawość i zastąpić dwa zestawy skilli z builda kolejnymi zestawami CWDT (jeden oryginalny ze skillami obronnymi, plus dwa moje ofensywne które mają za zadanie stworzyć wokół mnie strefę śmierci absolutnej z bonusami za hit)
Mam więc trzy zestawy CWDT i zastanawiam się, czy mechanizm gry pozwala odpalać je wszystkie na raz?
Na oko ciężko to sprawdzić, bo tam się tyle dzieje że klatki spadają mi poniżej 10 (najtańsza karta graficzna 2 giga).
  • 2
@Erlade:

Multiple copies of Cast when Damage Taken will also function independently.


Czyli wszystko powinno działać tak jak planowałem. I faktycznie czuć różnicę. Wcześniej, na zestawie skilli z buildu nie mogłem puścić klawiatury ani na chwilę, bo ułamki sekund decydowały czy zdążę wypić flaszki czy padnę. A teraz gram nawet jedną ręką, bo CWDT + obszarowe ataki + life gain on hit wystarczają, żeby sie leczyć. Tylko na bossy muszę zaangażowac