Wpis z mikrobloga

@Gkreft:Czy ktoś z Was ma pomysł jak skontaktować się z DHL?

Początek historii wygląda..dość standardowo

W czerwcu (początek wystawiłem telefon komórkowy na allegro) - sprzedałem, sprzedawca wybrał formę płatności i ..transport - kurier.
Postanowiłem nadać kuriera za pośrednictwem DHL, punkt partnerski (żabka).
Telefon zapakowałem, opłaciłem za pośrednictwem strony nadałem, w tym czasie sprzedawca opłacił zamówienie.

- 10 czerwca - nadanie paczki
- 14 czerwca - informacja od klienta, że przesyłki nie otrzymał - pierwszy kontakt z DHL
- 17 czerwca - odpowiedź od DHL, że została podjęta interwencja - czekam
- 21 czewrca - kupujący niecierpliwi się, mimo uspokajania, że trwa interwencja.
- 24 czerwca - ponowny kontakt z DHL - autoresponder od Pani prowadzącej "przebywam na urlopie" - kontakt z DHL - proszę czekać na rozpatrzenie interwencji
- 26 czerwca - kupujący rezygnuje, chce zwrotu pieniędzy
- 28 czercwa - ponowna interwencja w DHL - brak kontaktu - infolinia przerzuca i zaleca czekanie do 10 (jako 30 dni i zgłoszenie zagubienia przesyłki)
- 10 lipca - zgłaszam zaginięcie przesyłki - otrzymuję numer zgłoszenia i ..cisza
- 17 lipca - telefon do DHL - niestety nie mają wglądu do reklamacji - należy czekać
...od tego momentu cisza...

Ktoś, coś, jakieś rady? Dziękuję za poświęcony czas...

#dhl #problemypierwszegoswiata #kurierzy
  • 7