Aktywne Wpisy
Schody do wglądu na bogato
a jednocześnie nowocześnie i chyba też ekologicznie.
Jak wam się podoba?
#dom #wnetrza #architekturawnetrz #design #remontujzwykopem #schody
a jednocześnie nowocześnie i chyba też ekologicznie.
Jak wam się podoba?
#dom #wnetrza #architekturawnetrz #design #remontujzwykopem #schody
Kupiłem kolejne mieszkanie na Flipa Jak nie płacić podatku po sprzedaży mieszkania FiN nieruchomości
Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia tego kolejnego odcinka na moim kanale! Jak już wspomniałem, miałem okazję znaleźć niesamowitą okazję na rynku nieruchomości. Mieszkanie o powierzchni 46 metrów kwadratowych, z dwoma pokojami, kuchnią, łazienką i przestronnym przedpokojem. Mimo pewnych wad, takich jak położenie na czwartym piętrze, udało mi się wynegocjować okazyjną cenę i dokonać zakupu tego mieszkania.
Za sprawą
Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia tego kolejnego odcinka na moim kanale! Jak już wspomniałem, miałem okazję znaleźć niesamowitą okazję na rynku nieruchomości. Mieszkanie o powierzchni 46 metrów kwadratowych, z dwoma pokojami, kuchnią, łazienką i przestronnym przedpokojem. Mimo pewnych wad, takich jak położenie na czwartym piętrze, udało mi się wynegocjować okazyjną cenę i dokonać zakupu tego mieszkania.
Za sprawą
Początek historii wygląda..dość standardowo
W czerwcu (początek wystawiłem telefon komórkowy na allegro) - sprzedałem, sprzedawca wybrał formę płatności i ..transport - kurier.
Postanowiłem nadać kuriera za pośrednictwem DHL, punkt partnerski (żabka).
Telefon zapakowałem, opłaciłem za pośrednictwem strony nadałem, w tym czasie sprzedawca opłacił zamówienie.
- 10 czerwca - nadanie paczki
- 14 czerwca - informacja od klienta, że przesyłki nie otrzymał - pierwszy kontakt z DHL
- 17 czerwca - odpowiedź od DHL, że została podjęta interwencja - czekam
- 21 czewrca - kupujący niecierpliwi się, mimo uspokajania, że trwa interwencja.
- 24 czerwca - ponowny kontakt z DHL - autoresponder od Pani prowadzącej "przebywam na urlopie" - kontakt z DHL - proszę czekać na rozpatrzenie interwencji
- 26 czerwca - kupujący rezygnuje, chce zwrotu pieniędzy
- 28 czercwa - ponowna interwencja w DHL - brak kontaktu - infolinia przerzuca i zaleca czekanie do 10 (jako 30 dni i zgłoszenie zagubienia przesyłki)
- 10 lipca - zgłaszam zaginięcie przesyłki - otrzymuję numer zgłoszenia i ..cisza
- 17 lipca - telefon do DHL - niestety nie mają wglądu do reklamacji - należy czekać
...od tego momentu cisza...
Ktoś, coś, jakieś rady? Dziękuję za poświęcony czas...
#dhl #problemypierwszegoswiata #kurierzy