Wpis z mikrobloga

W ostatnich echach sanoku dowiecie się że celem Roberta było "dowiezienie samochodu do mety",
ale już nie dowiecie się że było to celem dlatego, że ewentualne uszkodzenia bolidu mogły także zaważyć na starcie do kolejnego GP na Węgrzech (co Robert powiedział po wyścigu).

Czyżby nie pasowało to do teorii, że Williams to normalny zespół F1, który normalnie może ścigać się z innymi i ma normalne części zapasowe i chassis jak wszyscy inni? xD
Jeszcze by ktoś sobie pomyślał że skoro muszą tak oszczędzać bolidy.. bo brakuje im części, to może one jednak nie są zawsze takie same. xD

#f1 #kubica #williams #echasanoku
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@erb0: Ja np. nigdy nie mowilem ze sa takie same, tylko ze mechanicy nie zabieraja specjalnie czesci Kubicy, zeby przegral z Russellem. Co innego byc zespolem na skraju bankructwa, a co innego szkodzic specjalnie jednemu z kierowcow.
  • Odpowiedz
@Gieekaa: Budżet to planowany stosunek wpływów i wydatków. Jak ci się to nie zrównoważy bo np. nie znajdziesz sponsora tytularnego za tyle ile planujesz albo paydrivera to bankrutujesz. Wysokość budżetu nie ma znaczenia zbankrutować może zarówno Lehmann Brothers jak i Januszex z dwoma pracownikami. Inna sprawa jest taka, że nie wiadomo czy z Williamsem jest tak źle finansowo czy organizacja pracy leży.
  • Odpowiedz
nna sprawa jest taka, że nie wiadomo czy z Williamsem jest tak źle finansowo czy organizacja pracy leży.


@crespo: oczywiście że wiadomo xD
to firma giełdowa i są dostępne pełen raporty
ech

Group revenue increased in 2018 to £176.5m, from £166.2m in 2017. EBITDA for 2018 was £12.9m, compared to £10.8m in 2017. This performance represents solid results at our Formula One operation and continued progress at Williams Advanced Engineering.
  • Odpowiedz
@TwojStaryToKorniszon: No i co to mówi o aktualnej sytuacji Williamsa? Kompletnie nic. Poprzedni rok zakończyli na minimalnym plusie - 12 milionów to są grosze, więcej Orlen im płaci za reklame. Martini i Stroll odeszli i mogą być aktualnie w dupie.
  • Odpowiedz
Jeszcze by ktoś sobie pomyślał że skoro muszą tak oszczędzać bolidy.. bo brakuje im części, to może one jednak nie są zawsze takie same. xD


@erb0: Że są daremnie słabym zespołem to oczywiste, ale ten wniosek końcowy nie wynika logicznie ze znanych nam faktów. Brak mocy przerobowych może powodować braki w częściach zamiennych - to fakt. Zespół może stanąć w takiej sytuacji przed koniecznością wyboru, któremu kierowcy dać nowe/lepsze części
  • Odpowiedz