Wpis z mikrobloga

Dlugo puszczalem mimo uszu tekst, ze Audio sie #!$%@? i zaczynam to dostrzygac nawet przez moje rozowe okulary. A mam juz jakies porownanie, bo w ciagu dwoch lat na kilku innych festiwalach juz bylem.

Widac wiecej przypadkowych osob, dziwne zaczepki ( dosiegly mnie i osob, ktore poznalem, nawet mialem spine z jakims typem).
Nie liczac Hybrida i audiopola, to widzialem stosunkowo malo usmiechnietych ryjkow.

Na kosmosie bylem pare razy, dosc krotko, bo typy tak sie rozpychaly, ze musialem sie bardziej skupiac na przepychaniu i odbijaniu, niz na tanczeniu.dwa razy slyszalem na toicampie patorapsy i popka...

Zostawiony na pare min. portfel ktos ukradl (od kogos innego slyszalem, ze mial oddac).
O tyle dobrze, ze poznalem sporo fajnych osob.

To byl moj czwarty raz. Jakie sa Wasze odczucia?
#audioriver #audioriver2019
  • 14
  • Odpowiedz
@Gorasul: Mi się tam podobało bardzo...jeżdżę regularnie od kilku lat. Ale większość czasu spędzam na hybrydzie...tam zawsze się wszyscy uśmiechają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@andrzejek1989: Kaucja za kubki - świetnie pomysł - dużo mniej śmieci zostało niż w poprzednich latach
Pogoda - raczej wpływu na to nikt nie ma ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kolejki w pierwszy dzień - coś żurnali ewidentnie

Imho z roku na rok bawię się lepiej i lepiej!
  • Odpowiedz
@Gorasul: byłem 2. raz, więc ktoś może powiedzieć, że z przypadku itd, trudno, nie robi mi to, bo uważam, że wpasowałem się w klimat. W zeszłym roku urzekł mnie właśnie on - uśmiechnięci ludzie WSZĘDZIE, jak ktoś mnie nawet lekko przepchnął na circusie to od razu przeprosiny jakby mi co najmniej nogę urwało z uśmiechem, propozycja zadoścuczynienia blancikiem, który gość akurat miał w ręku, ogólnie super atmosfera i starałem się ją
  • Odpowiedz