Wpis z mikrobloga

@StormtrUper: Nie wiem, nie znam się na 147 :( Na zdjęciach jest ładna, ale trzeba by się rozejrzeć np. za rdzą. No i poczytaj o tym silniku, jeśli go nie znasz, bo wymaga trochę wkładu na wejściu, za to potem jest nie do #!$%@?, jeśli wcześniej nie był katowany.
  • Odpowiedz
@StormtrUper: W 159 były od początku, ale nie wiem jak w 147/156 - musisz doczytać. Moim zdaniem tylko w 8V nie było, ale mogę się mylić. Do tego porobić EGR, olej jak najczęściej i silnik objedzie pewnie z pół miliona km bez wkładu większego niż używane wtryski czy inny rozrusznik ;)
  • Odpowiedz
@StormtrUper: Nie wiem jak w 147, ale w 159 każdy ogarnięty spec od Alf wyrzuci klapy za 300 zł. EGR to 250 zł soft + pewnie ze 100-150 zł za fizyczne zaślepienie. Za olej + rozrząd zapłaciłem w tym roku 900 zł, więc też taniocha.
  • Odpowiedz
@StormtrUper: Luz :) Tylko tak jak mówię - 147 nigdy nie miałem, więc może się trochę różnić. W 159 do kolektora dostaniesz się w 30 minut, więc wyjęcie klap to nie problem, a w 147 może być potrzebny demontaż kolektora - o ile oczywiście klapy tam rzeczywiście są. Polecam zapisanie się do paru grup alfaholickich na FB, tam teraz znajdziesz odpowiedzi na wszystko - typowe fora już podupadają od dawna,
  • Odpowiedz