Wpis z mikrobloga

Hej, zawsze korzystałem z #booking , ale słyszałem o dobrych promocjach na start w airbnb. Ktoś ma może jakiś kupon/link promocyjny dla ludzi jeszcze bez konta? Jeżeli tak to prosiłbym o priv najlepiej z małym wyjaśnieniem. Wiem, że internet jest zalany poradnikami/linkami/kodami, ale nie znam się i chcę aktualne linki. Z góry dziękuję mireczki ()
#airbnb
  • 16
  • Odpowiedz
@Jerryjeremi: szczerze powiem ci, że bralem stad znizke na airbnb na 150coś złotych a finalnie wyszło mi 30pare złotych taniej, bo tyle airbnb dolicza swoich oplat transakcyjnych, za sprzatanie itd. jakbym wczesniej sprawdzil bezposrednio na stronie pensjonatu to bym sie nie #!$%@? w te refy po norwesku ze zmianami jezyka bo tak to wyglada ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mic_vier: Już trochę wydałem na wakacje, ale wypadł mi dodatkowy wyjazd, więc każde złotówki się teraz liczą. No i nie ukrywam, że nie lubię przepłacać - inaczej bym nie miał na te wakacje ;)
  • Odpowiedz
@Ogau: Najwyrażniej nie zrozumiałeś tego co napisałem też oszczędziłem 150 przy zamówieniu na airbnb ale oni doliczają tyle opłat serwisowych jako pośrednik, że zamawiając bezpośrednio w danym ośrodku wychodziło raptem 35 zl więcej niż na airbnb ze zniżką 150.
  • Odpowiedz
@Ogau: Dobra bez sensu tłumaczyć, faktycznie ma sens zostawiać na inną okazję albo inny obiekt jak doliczają zawsze do każdego, bo na tym polega model biznesowy tego portalu. Na #booking pewnie też rezerwujesz podniecony ze zniżką 50 zł nie wiedząc że ośrodek musi płacić tam 15% z rezerwacji i bezpośrednio wyjdzie taniej. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ważne, że żyjesz w przekonaniu że zaoszczedziłeś 150 a że bez
  • Odpowiedz
@Matti92: tak, na airbnb i booking wyszukuję hotele, a nie prywatne mieszkania/kwatery/przyczepy xD. Oczywiście, że te portale mają swoją prowizję, ale używam ich do wyszukiwania tanich noclegów u ludzi, którym nigdy nie przelałbym złotówki w ciemno ()
  • Odpowiedz