Wpis z mikrobloga

@co_za_roznica: Będę się czepiał ;) Wrzuć chociaż zdjęcie zrobione od strony napędu (w przypadku single/ostrego wygląda on niezwykle czysto/schludnie - i takie zdjęcie jak wrzuciłem sporo ujmuje temu rowerowi).

Kilka pytań:
- Rama ze stali Hi-Ten czy Cro-Mo?
- Jakie przełożenia - ilość zębów przód/tył?
- Jakie strapy i jak ci się w
  • Odpowiedz
@co_za_roznica: Widzę, że plusik poleciał do komentarza umieszczonego później o godzinę. Tylko nie mów, że wcisnęli ci ramkę ze stali Hi-Ten, opony na wysokim stożku i do tego piasty na łożyskach kulkowych... Na Alledrogo takie chińczyki chodzą w okolicach 1000zł lub dużo niżej - kolorystyka do wyboru do koloru w kilkunastu rodzajach (oferują nawet ciekawie ubarwione opony), ale jeśli chodzi o wielkość ramy to do wybory są 2 lub 3
  • Odpowiedz
  • 0
Tylko nie mów, że wcisnęli ci ramkę ze stali Hi-Ten, opony na wysokim


@Ajtos ramy fixed Warsaw, piasty joytech, obręcze swiftarif. Nie ma tam nic co ma jakąś wartość. ¯_(ツ)_/¯ Najlepsze, że ludzie roczne rowery od nich cenią 1000+, zamiast 500+ xD

Kiedyś zaplatalem u nich koło to wymieniłem 11szprych,pekaly codziennie. Jak się okazało, koło było źle zaplecione.

Kiedyś też zaczepil mnie koleś na ulicy na rowerze od nich i pytał
  • Odpowiedz
@kendi: 11 szprych? Mogę się mylić, ale w przypadku pękniętych szprych powinno się wymieniać maksymalnie dwie, a później całe koło do przeplotu.

Jeśli chodzi o nowe ostre koło dostępne na polskim rynku to na papierze najbardziej przekonuje mnie Antymateria. Wystarczy przejrzeć ich realizację. Standard to u nich ramki Cro-Mo i piasty maszynowe robione pewnie na ich zamówienie w Chinach/Tajwanie (piasty strzelam, że mogą być Formula tylko bez loga, bo te
  • Odpowiedz