Wpis z mikrobloga

Nadszedł ten dzień, w którym zapadła decyzja o wymianie samochodu. Szukam SUV-a do 25 tys. i w takim budżecie jest zaskakująco spory wybór, Honda CR-V, Hyundai Tuscon, Opel Antara, Nissan Qashqai, Dacia Duster, Mitsubishi Outlander, Subaru Forester, Fiat Sedici, Chevrolet Captiwa, itd.

Nie znam się na autach i nie bardzo mam kogokolwiek, kto się zna (pomijając wujka, co zna się najlepiej na wszystkim). Zależałoby mi na tym, żeby auto nie spalało jak smok, ale i było dość dynamiczne. Jeździłem kiedyś sporo Qashqaiem 1,4 w dieslu, ale brakowało mu jednak dynamiki. Jeździłem też Fordem Kugą 2.0 i było to świetne auto, jednak w tym budżecie bez szans wyrwać.

Mirki doradźcie, co w tym budżecie najlepiej wybrać? Na co zwracać uwagę itd. Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję!

#samochody #carboners #januszemotoryzacji
  • 21
  • Odpowiedz
@Norskee: Tak Dustera sobie wybij z głowy. Skupiłbym się na samochodach z Azji w tym przypadku, bo one mają najbardziej trwałe silniki czyli Honda CR-V, Hyundai, Nissan, Mitsubishi, Subaru. Jednak trzeba sobie powiedzieć że części są droższe niż Europejskich.
  • Odpowiedz
@oSsStanMarsh: duster jest całkiem spoko. Jeśli nie przejmować się wnętrzem które jest plastikowe i Słabym wyciszeniem.

Jakoś super mocno nie rdzewieje jeśli wcześniej lakier nie został uszkodzony. Rdzewieją elementy zawieszenia.
Jednak sporo pali i brak mu dynamiki. Tak więc mimo wszystko lepiej go odrzucić.
  • Odpowiedz
A jak można potrzebować suva ( ͡° ͜ʖ ͡°) To przecież z założenia ma wyglądać, nie jeździć ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@robertx: Śledzę mirko i pytania o zakup auta i naprawdę wiele osób jest przekonanych, że SUVy (i to te pokroju Qashquaia) to przestronne samochody, które warto rozważyć zamiast kombi ( ͡° ͜ʖ ͡°) stąd moje pytanie, czy
  • Odpowiedz