Aktywne Wpisy
![nadziej_c](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a72e7cb9a0a2d84a4fcbc7575e277652b1a5385e76697c6f583418f8dc61c12c,q60.jpg)
nadziej_c +3
Zamówiłem kebab
![nadziej_c - Zamówiłem kebab](https://wykop.pl/cdn/c3201142/c90ae0a8052c7749bbd1d2d9df0795e1edcf49a25a922b2b96c2a5a328659b97,w150.jpg?author=nadziej_c&auth=7b22caced428d23fef0c94817b51252b)
źródło: image_picker_A7FB9A9D-3298-42B6-B48A-F2A359002780-3941-000000A438887B05
Pobierz![psycha](https://wykop.pl/cdn/c3397992/psycha_Ny2gTiq6Le,q60.jpg)
psycha +23
Jakieś dwa lata temu przeczytałem na mirko wpis o skręcie jądra, jakiś mirek opisywał. I od tego czasu mam to w głowie i jak np. układam się do spania, to zawsze zwracam uwagę, żeby nie wykonać jakichś dziwnych ruchów, żeby się nie przekręciło.
![psycha - Jakieś dwa lata temu przeczytałem na mirko wpis o skręcie jądra, jakiś mirek...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/821b4eb51e6662e55d3f3586534cf70a722d6c0528d15b2bc42b1eac2771a0ff,w150.jpg)
źródło: skretjadra
Pobierz
Silnik jaki mnie interesuje to wyłącznie 4.0. Jeżeli WJ to tylko z quadra drive.
Samochód 80% czasu w teren, 20% na asfalt.
#jeep #4x4
#offroad
Robiłem cuda na takim.
@bsbs: Podczas jazd próbnych kilkoma WJ jechałem i takie samo odczucie miałem. Ale przy reduktorze, w teren... Chyba obleci?
sam reduktor da Ci tyle że nie musisz tak mocno cisnąć gazu aby mieć siłę wjechać pod wzniesienie lub ułatwia 'nie zerwanie trakcji" bo koła zwyczajnie wolniej się kręcą. (tak po chłopsku mówiąc)
Dodaj do tych słabszych osiągów koła 32-33" trochę liftu
@swlabr: Po przeniesieniu alternatora na górę, krótkie Pajero 2.5td jest praktycznie niezniszczalne. Chociaż z wad to niezależne zawieszenie z przodu, ale i po klamki w błocie robi jak sie dobrze pojedzie. A jest tańsze od Patroli :P
@
@swlabr w ZJ 5,2 z tyłu jest D44 - nie zmienia faktu że sama konstrukcja D35 i D44 z
Nawiazujac jednak do mocy...oczywiscie im bardziej technicznie jeździsz tym mniej mocy potrzeba, jednak do tego lau/poligonu trzeba dojechać. Miałem okazje posmigać kilka miesiecy jako daily Patrolem 2,8TD w longu ze zderzakami ARB'a dużym Warnem z przodu, koszem na dachu, na 33" BFG MT z blokadami
No 2.8 long zapakowany, który waży 3 tony to dramat:) A wisiałeś na mostach, bo patrol ma główki jak od ciężarowego samochodu. Jeździłem z gościem, który miał patrola swoją Toyką, on na 37, ja na 35 i on wisiał częściej na mostach niż ja, bo mam główkę mostu o tyle
Kupiłem XJota 96r, 4.0 high output, AW4 i reduktor 242, lift 2" na podkładkach. Opony to 30" Wrangler Duratrac.
#jeep #offroad
źródło: comment_nOY2Aualhd0hmuph30j9LE2eSl8LFjBe.jpg
PobierzPierwsza modyfikacja jaką planuję to płyta pod wyciągarkę i jakaś sprytna wyciągarka schowana za zderzakiem. Dużo będę śmigał solo w terenie i myślę, że przyda się szybciej niż się spodziewam.