Wpis z mikrobloga

Powiem tak, niech będzie że wygrał Polak. Ale powiedzmy sobie szczerze, był faworytem, trenuję od roku, Ferrari 2 miechy. I wygrał minimalnie żeby nie powiedzieć że kontrowersyjnie.
Ale po zobaczeniu tej walki, gdyby jutro mieli się bić na ulicy, to postawilibyście na Polaka? Bo jak przed walką typowałem Polaka tak teraz był postawił na Multiple, jeśli by się mieli bić na ulicy.
Polak dużo lepsza technika oczywiście, ale technika to nie wszystko, Ferrari ma to coś. A wy co myślicie?
Rewanż musi być, wydaje mi się że Polak się może obawiać, że wygrał ledwo, a Ferrari na następną walkę jeszcze by poprawił umiejętności. A tak na papierze wygrał i po czasie ludzie zapomną w jakim to było stylu i będą tylko pamiętac że Polak wygrał.
#boxdel #patostreamy #famemma #danielmagical #adrianpolak #amadeuszferrari #mma
  • 17
@wieszjo: I szkoda że niszczą postać Polaka i z zajebistego hella na siłe robia z niego pokornego Baby Facea, takiego Johna Cene. To totalnie nie pasuję do niego. Ferrari i Polak to zajebistę i natualne czarne "złe charaktery" i tak powinno być.
@Diaz31: Nich się #!$%@?ą w k1 bez rękawic, bo w końcu oni mieli wyjaśnić konflikt a nie walczyć o to kto więcej zdobędzie pkt w mma. Mma miało im tylko umożliwić legalne #!$%@? się.
@wieszjo: Ma to coś, że #!$%@?ł 2 walki i był tylko w stanie pobić alkoholika bez kondycji i to też nie tak łatwo.Polak to pajac nie zaprzecze ale Multipla jest jeszcze większym zjebem Z DUŻYM POZIOMEM TESTOSTERONU BADANIA MIAŁ NA SERIO CI MÓWIE
@DzejsGarbaty: 1 #!$%@?ł sromotnie bo się nie przygotowywał, a Malzyński miał team, zajebisty obóz. A z Poalkiem który trenuje od roku było bardzo blisko wygranej, moim zdaniem wygrał nawet. Trafił go więcej razy czysto jak na spokojnie anazliowałem