Wpis z mikrobloga

@L1nox miałem 406 coupe z 3.0, 10-12/100 trzeba liczyć niestety, choć podobno lubią gaz te silniki. Nie wiem ile robisz kilometrów, u mnie więcej stał niż jeździł więc spalanie mi nie przeszkadzało
  • Odpowiedz
@L1nox: to że to jedzie jak bajka to ja nie przeczę ale to awaryjny i kapryśny silnik. Po co ryzykować. Teraz wszystkie maja 350k+ przebiegu to jak bomba. 2.0 HDI daje radę. Jak jest w dobrym stanie to i ze 170 KM się na luzie zrobi.
  • Odpowiedz
@L1nox miałem 406 coupe z 3.0, 10-12/100 trzeba liczyć niestety


@hubelot: To co to jest dla starej V6. Przykładowo Alfowskie Busso i 18 chlapnie. LPG za 2zł litr i niech sobie pali ile chce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@L1nox: Niestety nie pamiętam już czy z tym silnikiem były jakieś większe problemy, ważne żeby nic nie ciekło, nie kopcił i ładnie rozwijał moc. Pamiętam za to że najlepsze zaczynało się od 4k na obrotomierzu :)

@Krzemol: Zanim kupiłem Peugeota, największym mocarzem jaki miałem był 1.5 110KM który palił 6,5l, więc te 12l to i tak dla mnie był spory przeskok. 18l to spalanie na jakie bym się
  • Odpowiedz
choć może te 3.2 od Alfy dawały radę i były tego warte


@hubelot: Ja nie narzekam ( ͡° ͜ʖ ͡°). Choć już bardzo dawno takiego wyniku nie widziałem, nie wiem kiedy ostatnio 14L LPG przekroczyłem choć już bardziej trasy nią robię.
  • Odpowiedz
@8ukkake: napaliłem się bo miałem 406 coupe i byłem bardzo zadowolony. Poza tym nie stać mnie na auto 40k+ na dzień dzisiejszy, a 407 w coupe wygląda niesamowicie jak na swój wiek.
Mój cel to zmieścić się w 18k, myślę, że w rok zrobię 12k km więc muszę przeliczyć koszta benzyna / diesel / gaz.
O silniku 3.0 benzyna słyszałem same dobre rzeczy, 2.7 hdi każdy odradza więc sobię odpuszczę.
  • Odpowiedz
@8ukkake: Dzięki za podpowiedź. Właśnie znalazłem na mobile.de parę sztuk i każda powyżej 25k. Zobaczę na co głównie zwracać uwagę bo przy manualu i benzynie 3.0 sporo rzeczy odchodzi do ewentualnego psucia się.
  • Odpowiedz