Aktywne Wpisy
KingaM +6
Zaraz to usunę bo nie ma sensu się odpalać i #!$%@?ć i słuchać lustracji. Czy w tym kraju wszyscy faceci są #!$%@?ęci, czy może to ze mną coś jest grubo nie tak, bo oczekuję odrobiny szacunku i traktowania mnie przez mężczyzn jak równej, a nie biednej, zagubionej sieroty, sexy-wampa czy opiekunki domowego ogniska? Ja wiem, że Polska mentalnie jest na dalekim Wschodzie, gdzieś w okolicy tajgi syberyjskiej, ale come on. Zastanawiam się,
WielkiNos +196
Dla oburzonych twitterowych juleczek wzorem do naśladowania jest madka, która wychowała syna na spermiarza bez godności a potem popiera przemoc fizyczną wobec własnego syna za gwizdanie. Madka, która chce osobiście stosować wobec własnego dziecka przemoc fizyczną bo komfort obcych bab jest ważniejsze niż jej własnego syna.
#bekaztwitterowychjulek #pieklomezczyzn #p0lka
#bekaztwitterowychjulek #pieklomezczyzn #p0lka
#tesla #samochodyelektryczne
Ta konkretna jest po 160000km. Pożyje jeszcze długo i nie jest to liniowy spadek jak może sugerować wykres,
a jednorazowe ograniczenie maksymalnego napięcia.
To właśnie nadmierne naładowanie baterii litowych z dodatkiem kobaltu prowadzi do ich degradacji, uwalnia się wtedy tlen i to jest poważny problem.
@Line-Storm: No to prawda, tylko czemu nie zrobili tak od początku, tylko sprzedali auta z większym zasięgiem, a potem ograniczyli.
Właściciele docenią w dłuższym okresie ten update, jak ich baterie pożyją jeszcze długo po gwarancji, zamiast paść bo jedno z ogniw było przeładowane.
Zresztą 11% degradacja po 160k km, gdzie dla starszej chemii wynosiła bez ograniczania dla przedłużenia żywotności 8%. Konkurencja i tak
Wstydź się za tą paskudną generalizację :v
280000km
311000km
A koleś, któremu minęła gwarancja na baterię żąda przywrócenia zasięgu.
No dzban. Będzie płakał jak za 50000km pack odmówi ładowania.