Wpis z mikrobloga

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym polega przynależność do tego całego koła PZW.
Mam kartę wędkarska, ale nie wiem na jakiej zasadzie działają te koła. Chcę łowić na jeziorach które należą do Piotrkowa, Skierniewic, i Mazowieckiego. I tutaj mam pytanie jak to zrobić? Muszę każdemu PZW płacić składkę, przecież to jest bez sensu żeby płacić za amatorskie łowienie 600 zł.
#wedkarstwo
  • 16
@Vitalson: Skierniewice i Piotrków mają porozumienie, ale składkę trzeba wykupić ulgową. Mazowieckie wiadomo - nie ma porozumienia.

Zastanów się czy nie wolałbyś wędkować w Radomiu Siedlcach i Tarnobrzegu - to mógłbyś robić na jednej składce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@McRancor a jak to z tymi skladkami wygląda jak jestem studentem? Muszę zapisać się do jakiegoś koła i przez nich to załatwiać? Bo wydaje mi się ze tak jak koledzy wyżej mówią że dużo #!$%@? się z tym wszystkim jest
@McRancor to bez obrazy xd bardziej opłaca się finansowo na czarno
Ale dziękuję Ci bardzo że naprostowales mi temat bo aż nie mogłem uwierzyć że to jest tak głupio zrobiony system
@Vitalson: jest. Ja jestem z rdm. I np na świętokrzyskie też trzeba #!$%@? dopłatę robić. A najlepsze jest to że żeby koło Radomia pojechać na Taki Domaniów też trzeba #!$%@? dopłatę robić 20 zł
@Vitalson: PZW to dno. Mentalność wędkarska też, to bronienie łowisk to wszędzie jest. Raz na lokalnym forum wędkarskim wspomniałem tylko, że na spacerze widziałem w pobliskiej, mało popularnej rzeczce uklejki i parę kleni czajacych się w pobliżu to dostałem dwie prywatne wiadomości o wiadomym charakterze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Vitalson: To Ja Ci opiszę jak to wygląda w Małopolsce - wchodząc do jakiegokolwiek koła masz dużą ulgę bo płacisz w kole składkowe 15 czy 20zł na koło i tyle... do tego dokupujesz już poszczególne miejscowości tzn. np. kupujesz Krakowski znaczek i za te 150/200zł nie do końca pamiętam ile masz cały Kraków i okolice... itd.

tu sobie zobacz ile masz miejsc np. na Krakowski znaczek: