Aktywne Wpisy
Pust3lnick +12
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
mleko23 +848
Bardzo pilnie potrzebuje kogos kto zechce odegrac scene bycia mojej narzeczonej na imprezie rodzinnej 26 maja. Jedynie czego oczekuje to kultury, obsługi noża i widelca i komplementy ciotkom. Ok. 4 godziny to zajmie i konczymy nasz zwiazek. Wiek 25 do 40. Bardzo by bylo dobrze gdyby cos wiedziala o samolotach bo chcial bym ja przedstawic jako stewardessa ktorej nigdy nie ma w domu a pozniej zginie. Ktos mi
pomoze???
pomoze???
Mój błąd - nie wyłączyłem z zasilania, aczkolwiek liczyłem, że listwa z zabezpieczniem da radę, mylilem sie...
Zasilacz Silentum PC Vero M1 600V - ma ktos jakies rozeznanie co do tego zasilacza?
Jaka jest szansa, ze nie zabral ze soba wiecej podzespolow?
Niestety jestem na wsi i nie mam jakichkolwiek warunków do samodzielnej diagnozy.
Z tego co widzialem na plycie glownej/graficznej - kondensatory całe, nie ma oznak zadnego przepalenia.
; I jeszcze jedna sprawa , skoro listwa jest cala, mozliwe, ze wyladowanie przeszlo z ADLS? Mam takie przypuszczenia, gdyż po tej sytuacji przestal dzialac internet, w orange powiedzieli ze zepsol sie router aczkolwiek diody migają, dziwne..
Prosze o jakeis porady, gdyz mam troche km do najblizszego serwisu i nie wiem co robic..
#pc #zasilacz #hardware #it #internet
@joepistone: listwa przepięciowa uchroni przed małym skokiem napięcia, ale nie piorunem ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Atreyu: to tak nie do końca, przed skokiem napięcia uchroni nas dobry UPS z regulacją.