Aktywne Wpisy
Hejo #bezsennosc
Od dawna mam z bezsennością problem. Zaczęło się od depresji i mega obciążenia psychicznego w nowej pracy. Ale zostałam w niej kilka lat.
Najpierw nie mogłam zasnąć jak miałam do pracy na 4 rano.. Noc nieprzespana. Potem gdy miałam na popoludnie, też nie mogłam zasnąć. Na nocki też się bałam że się nie wyspie.
Zmieniłam tę robotę, ale teraz to już w ogóle nie mogę spać kiedy na następny dzień
Od dawna mam z bezsennością problem. Zaczęło się od depresji i mega obciążenia psychicznego w nowej pracy. Ale zostałam w niej kilka lat.
Najpierw nie mogłam zasnąć jak miałam do pracy na 4 rano.. Noc nieprzespana. Potem gdy miałam na popoludnie, też nie mogłam zasnąć. Na nocki też się bałam że się nie wyspie.
Zmieniłam tę robotę, ale teraz to już w ogóle nie mogę spać kiedy na następny dzień
LordMrok +1237
CTDI wymienił mi na gwarancji za free baterię w OP 5t po 1,5 roku (spadł drastycznie SOT) użytkowania i zaktualizował drm widevine do l1. Całość 6 dni. naprawa odbyła się bez rys i śladów otwierania urządzenia. Szkło nie zostało zdjęte.
Czas naprawy:
Paczka wyszła do CDTI we wtorek (wysłałem w poniedziałek w punkcie po czasie nadania, żeby wyszła tego samego dnia, bo kurier UPS mnie olał i nie przyjechał zgodnie z zamówieniem na infolinii). W piątek odesłali i dziś wrócił spowrotem.
Moja strategia:
Do paczki z telefonem wrzuciłem kartkę z rozszerzonym opisem problemu po polsku (w formularzu na stronie oneplusa był mały limit znaków) i deklaracją, że w razie pozytywnego wyniku testu baterii chcę wymienić ją odpłatnie. Mimo, że w statusie CTDI pojawiło się info o odpłatnej naprawie baterii i o tym, że się skontaktują z wyceną nikt nie pisał/dzwonił, a następnego dnia (chyba czw) było info o dodatkowej konsultacji technicznej, nikt nie upomniał się o kasę, a na koniec dostałem info o wymianie gwarancyjnej. Bodajże w środę pisałem też na chacie oneplusa, żeby upewnili się, że bateria na 100% zostanie wymieniona, bo nie chcę wysyłać ponownie.
Dam znać jak wygląda sot na nowej baterii i pie, zobaczę też, czy netflix działa przynajmniej na 720p.
Jestem mega zadowolony z obsługi posprzedażowej/serwisowej oneplusa.
#oneplus #ctdi
Wołam: @RzuwBuotny @kamilowski (wybaczcie, jeśli kogoś pominąłem)
A co im napisałeś w treści zgłoszenia odnośnie baterii? Tylko, że SOT mały?
@schreder:
Issue Category: Battery malfunction/heat
Issue Description: My phone started to have decreased battery life. I wiped my phone, but battery life didn't improve. My phone has also restarted 2 times with no reason. Please upgrade widevine from l3