Wpis z mikrobloga

Cześć o/
Uczył się ktoś z was pracy w photoshopie?
Jestem studentem i ostatnio wiecie, nabywam potencjalnych umiejętności, które mogą mi się kiedyś przydać, a obsługa photoshopa to nie takie byle co raczej xD
Program jest intuicyjny? Łatwy w obsłudze? Dobry żeby w ogóle zacząć przygodę z grafiką kąkuterową?
No i jeszcze, jest tu może jakiś student, który korzystał z tej zniżki na 20euro miesięcznie?
#studbaza #grafika #grafikakomputerowa
  • 11
  • Odpowiedz
@OrzechowyPepe: uważasz, że program jest warty tych 20 euro miesięcznie?
Cały czas mówię o pakiecie premium, który normalnie kosztuje 60 euro, ale zniżka dla studentów pozwala go mieć za 20, to wygląda jak dobry deal.
@Bartholomew: dzięki za wartościową radę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślałem, że robienie zdjęć koleżankom z przyczajki wystarcza...
A może ja ornitologiem zostanę?
Ostatnio ubrałem ubranie maskujące w kształcie trawy
  • Odpowiedz
dzięki za wartościową radę


@Aroneu: Wbrew pozorom jest to, moim zdaniem, jakaś rada. W każdym razie jest to droga, którą ja sam pokonałem by stać się grafikę. Nie że z koleżankami fotki ani nawet memy, ale bawiłem się po prostu robiąc różne rzeczy bez spiny i bez tutoriali. 1) to były czasy bez netu, zwłaszcza YT, który jeszcze nie istniał, 2) pozwoliło mi to ustrzec się przed powielaniem schematów, w
  • Odpowiedz
@Aroneu: Czy program jest łatwy w obsłudze? Jeżeli nie zna się narzędzia, to każde jest tak samo trudne - można powiedzieć że PS jest intuicyjny, jeżeli popracuje się też w innych programach tego typu (np. Gimp).
Bardzo łatwo nauczyć się podstaw, ale do profesjonalnego użytkowania trzeba już sporej wiedzy (a nie tylko umiejętności kliknięcia w ikonkę) - PS to tylko narzędzie. Najlepsza forma nauki to zabawa z programem (nawet te
  • Odpowiedz
Program jest intuicyjny?


@Aroneu: na początku niekoniecznie, wiele rzeczy ba które nie zwracam teraz uwagi na początku były dość enigmatyczne.