Wpis z mikrobloga

  • 1
@Randomo jeśli to Triban to musisz zrzucić na najmniejszy blat, odkręcić śrubkę trzymającą linkę i naciągnąć linkę jak najmocniej kombinerkami i ją zablokować śrubą z powrotem i wtedy możesz zacząć kręcić baryłką pod kierownicą :)
  • Odpowiedz
  • 2
@Randomo to co masz na lince zaraz pod kierownicą, kręcąc w jedną stronę nprężasz linkę, zaś w drugą ja luzujesz, jeśli nie chce wchodzić na wyższy to musisz ją naciągnąć
  • Odpowiedz
  • 0
@Randomo jeśli to Triban to musi coś dać bo przerabiałem temat już kilka razy. Albo za słabo nacigasz linkę (trzeba na siłę to zrobić) albo linka ucieka Ci podczas przykrecania (cały czas trzeba ją trzymać), albo za słabo dokręcasz śrubę i linka się luzuje podczas zmiany biegu
  • Odpowiedz
@Randomo:

zrzucasz na mniejszy blat całkiem (kliknij kilka razy zeby nie było na trim)
ustawiasz śubą tak żeby łancuch nie spadał i nie ocierała prowadnica o łańcuch (z tyłu największa zębatka)
Naciągasz linkę i przykręcasz
Jak nie obróciłeś przerzutki na ramie lub nie podniosłeś wyżej niżej to powinno działać.
  • Odpowiedz
  • 1
@Randomo dokładnie z tą samą sora miałem problem z regulacją po wymianie linki. Metodą prób i błędów dałem sobie radę (òóˇ)
  • Odpowiedz