Aktywne Wpisy
PiccoloColo +901
Ania Gotuje to kulinarny nadczłowiek i damska sigma
#takaprawda
Edit. Lewandowski wybrał nie tą Ankę co trzeba.
#takaprawda
Edit. Lewandowski wybrał nie tą Ankę co trzeba.
Pytanie do gejów, nie wiem czy to teraz poprawna nazwa czy jak mam mówić.
Mam kolegę geja i tak się składa że wybieramy się na tripa. On wie, że ja lubię dziewczyny. Czy mimo to może mieć jakieś nadzieje? Wiecie coś w stylu, jak zaprosisz piękną laskę do kina i ona się zgadza tylko dlatego że chce obejrzeć film a ty jednak masz nadzieję że może coś będzie.
Jak to jest?
#
Mam kolegę geja i tak się składa że wybieramy się na tripa. On wie, że ja lubię dziewczyny. Czy mimo to może mieć jakieś nadzieje? Wiecie coś w stylu, jak zaprosisz piękną laskę do kina i ona się zgadza tylko dlatego że chce obejrzeć film a ty jednak masz nadzieję że może coś będzie.
Jak to jest?
#
Trzyma się jak zła. A to nawet nie wersja sportowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#tesla
Niektóre minivany przechodzą go lepiej niż porsche 911 - i jak to mówi o tym które lepiej się prowadzi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@BajerOp: Mirek nie pisał do mnie, a ty mogłeś sobie napisać do Atreyu.
@abraca: auto zupełnie innej klasy. Miejska pierdołka segmentu B. Nie projektowana z myślą o jeździe autostradowej, trasach, albo omijaniu łosia przy 90 na godzinę. Zupełnie inaczej niż model 3.
To tak jakby cieszyć się że Tesla robi test łosia lepiej niż Smart, albo pierwsza A-klasa
Model 3 to pełnowymiarowa klasa D w nadwoziu sedan. Porównaj z autami tej klasy i w podobnej cenie no nie wiem np. BMW 335i.
@Atreyu:
Wygląda na to, że BMW sobie poradziło gorzej. Zarówno w teście łosia, jak i slalomie.
@Atreyu: 40k eur za i3 czy 47k eur za Teslę to nie jest raczej inna półka cenowa. Jednak fakt, i3 to zupełnie inny typ samochodu, jest krótszy. Ma 4 metry a m3 ma 4.69. A długość ma znaczenie.
@GokuMK: Wiele osób się sugeruje pojedynczym przejazdem jakiegoś gościa na Nurburgringu.
Rzecz w tym, że on nawet nie odpalił "track mode" i pojechał tam sobie bardziej casualowo.
No ale. Pożywka jest
@bagi1: widziałem cały przejazd, nie jechał casualowo.
Za to czas BTG na poziomie 8:30+ jest co by tu mówić - dość żałosny i wiele diesli robi lepsze.
Co więcej - jeżeli są auta których czasami można się pochwalić - to bez problemu znajdziesz ich czasy - oficjalne, powtarzalne, z danymi kierowcy czy oponami stosowanymi podczas
@GokuMK: na jakich konkretnie torach? W czołówce?
Na którym torze robi czasy lepsze niż M3? Na którym lepsze niż przednionapędowy CTR? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tu mnie zaciekawiłeś, więc liczę na konkrety ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sam fakt, że go nie odpalił - świadczy o jego braku umiejętności. Swoją drogą - odpowiedzialne podejście.
A co do powtarzalności czasów. Ile ty masz Modeli 3 aktualnie na rynku?
Tych aut jest w Europie po prostu mało.
Małe prawdopodobieństwo, że ktoś zamówił wersję Performance na Europę.
Jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś wyjedzie wersją Performance na tor.
Bo
@bagi1: dużo dopowiadasz, z większością twoich stwierdzeń się tutaj nie zgadzam. I chyba nigdy nie byłeś na torze skoro mówisz w tym tonie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chyba sporo skoro fani chwalą się tygodniową produkcja dość często?
@Atreyu: zero konkretów
Ta. Lwia część idzie na Stany i Norwegię.
Jak patrzę na F1, to chyba się jednak mylisz.
Jedyne wyścigi, które kojarzę ze stanów, to Nascar...
@bagi1: cóż, jak mówiłem w tej kwestii Twoja wiedza jest dość mocno ograniczona - skoro znasz tylko takie tory i taki typ wyścigów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Naprawdę ciężko mi rozmawiać o jeździe torowej z kimś kto nigdy nie był na torze, a tory kojarzy tylko z telewizji czy F1
@Atreyu: Uuuuu. Powiało testosteronem
Jakiś ty męski ( ͡° ͜ʖ ͡°)