Wpis z mikrobloga

Cześć mirki i mirabelki :)

Totalnie nie znam się na rowerach a chciałbym się w jeden wyposażyć gdyż w mojej okolicy przez kilka ostatnich lat pobudowali ścieżki rowerowe i też jakoś tak mnie nadeszła ochota trochę popedałować ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czy ktoś byłby w stanie polecić jakiś sklep rowerowy gdzie pracują fachowcy którzy doradzą i pomogą z wyborem sprzętu na terenie Katowic lub okolic?

Dziękuje za wszelkie chęci pomocy, sam coś poszukałem i znalazłem jeden sklep ale po opiniach na googlu gdzie większość jest negatywnych i dotyczą tego że "obsłudze nie chce się nic doradzić, mówią poszukaj Pan sobie w internecie" odechciało mi się do nich jechać :(

#rower #katowice #slask #zakupy #kiciochpyta
  • 12
  • Odpowiedz
@Wajdzio: A ja Ci powiem że w sklepach to zazwyczaj to jest tak że próbują wepchnąć to co się nie sprzedaje/to na czym mają najwyższą marżę (oczywiście nie wszyscy, ale w zdecydowanej większości). Najlepiej będzie jak zrobisz risercz samemu, po to np. mamy tutaj FAQ - pomoże Ci dobrać rower w zależności do potrzeb i budżetu. Jeżeli będziesz kupował stacjonarnie to przynajmniej będziesz już wiedział czego szukać.
  • Odpowiedz
@dymel: Bardzo dziękuje, na pewno się przyda.

Co do prób wepchnięcia czegoś, no wiadomo wiem jak działa sprzedaż ale zakładam, że jak idę do czegoś bardziej specjalistycznego niż decathlon i po rozmowie widzę, że to fanatyk rowerów cały dom zarąbany smarem i łańcuchami #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°) to przypuszczam że jak się miło rozmawia to nie wciśnie mi totalnego gówna tylko raczej tak
  • Odpowiedz
że jak idę do czegoś bardziej specjalistycznego niż decathlon i po rozmowie widzę, że to fanatyk rowerów cały dom zarąbany smarem i łańcuchami


@Wajdzio: a jest dokładnie odwrotnie, prędzej w decathlonie Ci nie wcisną tego co im zalega niż w sklepie rowerowym
  • Odpowiedz
@megawatt @dymel
ehh czyli za bardzo ufam ludziom, no nic dzięki poczytam