Wpis z mikrobloga

#allegro #programochronykupujacych #wal

Zakupiłem przedmiot, zapłaciłem, sprzedający wprowadził numer paczki inpost, ale jest błąd w numerze.
Wchodzę na konto - zawieszone.
Sprawdzam dane użytkownika, jest telefon - dzwonię i Pani wielce zdziwiona bo nic nie sprzedaje, ale dane się zgadzają.
Zgłosić sprawę do allegro mogę po 14dniach dopiero.
Coś czuję że 200zł wtopione na ament.
Można jakoś zrobić zwrot via Payu (płaciłem przez BLIKA) ?
  • 4
  • Odpowiedz
@Issac: Nie można zrobić zwrotu, ponieważ jest to tak naprawdę zwykły przelew, jedyna opcja chargebacku istnieje gdybyś płacił kartą, więc czeka ciebie ochrona kupujących na allegro.

Poza tym sprawdź czy na pewno paczka nie została wysłana, możesz na telefon pobrać aplikację inpost, zalogować się numerem telefonu i wtedy ci wyświetli wszystkie paczki do ciebie nadane na ten numer telefonu, wtedy będziesz miał ostateczną pewność czy się pomylił w numerze, czy oszukał.
  • Odpowiedz
@Issac: Ogólnie spór możesz chyba zacząć po 48h, a skoro allegro wie jaka jest sytuacja to może i byś mógł szybciej z systemu ochrony skorzystać? Czy na infolinii kazali czekać?
  • Odpowiedz
@Issac: A czekaj nie umiem czytać, myślałem że ta Pani z którą rozmawiałeś to pracownik allegro. Ja bym nie czekał 14 dni, tylko już się kontaktował z allegro, w końcu sprzedawca ma konto zablokowane nie bez powodu.
  • Odpowiedz