Wpis z mikrobloga

@Baron_Al_von_PuciPusia: Zależy gdzie. W Holandii możesz zupełnie legalnie ważyć 44 tony przy 2 osiowym ciągniku i 3 osiowej naczepie czyli jakieś 28-30 ton zależy od wagi składu, przy 3 osiowym ciągniku i 3 osiowej naczepie jest to już 50 ton i 32-35 ton towaru.

Zapewniam cię, że naczepy produkowane do Polski i do Holandii są takie same, więc to tylko i wyłącznie kwestia prawna a nie konstrukcyjna ( ͡° ͜
  • Odpowiedz
@Baron_Al_von_PuciPusia: Na zwykły zestaw i przewóz tak. Ale obleci, nie takie rzeczy jeżdżą nocami. Kto by się #!$%@?ł z zezwoleniami na transport ponadnormatywny, jak DMC przekracza tylko o 6 ton, jak się dobrze rozłoży na osie, to nikt tego nawet nie zauważy.
  • Odpowiedz
@steemm 25-25,5t to na legalu można wozić,

sa też lżejsze naczepy Berger o ładowności 27-28t ale ponoć strasznie się gną i są droższe

u mnie w robo kiedyś tak #!$%@? doladunkow że wyszło 29t na trasie polska - Belgia, naczepa Krone MEGALINER chyba dwuroczna, nic się nie stało :) lekki stresik tylko bo w Belgii okrutne kary za przeładowanie są. no i odcinek Poznań - ŚWIECKO koniecznie autostrada bo na DK 92
  • Odpowiedz
sa też lżejsze naczepy Berger o ładowności 27-28t ale ponoć strasznie się gną i są droższe


@berzelius: @Ezdrive: Panowie - jestem inżynierem mechanikiem więc postaram się rozjaśnić. Przy projektowaniu dowolnej konstrukcji bardzo istotnym parametrem dla metali jest tzw. moduł elastyczności. Jest to wykres, który pokazuje przy jakim obciążeniu materiał trwale się odkształca i wraca do pierwotnego kształtu(tzw. odkształcenie elastyczne), odkształca i nie wraca do pierwotnego kształtu ale jeszcze się nie
PfefferWerfer - > sa też lżejsze naczepy Berger o ładowności 27-28t ale ponoć straszn...

źródło: comment_Wpw1anhyQKazFqCvUpl7RjYIuYL8x6SE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz