@radziu_11: a ja się znów #!$%@? do kwestii technicznej. Wersja negatywowa (na ciemnym tle) zrobiona po najmniejszej linii oporu i wygląda jak kompletnie inny znak. Tego się tak nie robi. Wersję na ciemnym tle dla logo z negative space tworzy się kompletnie osobno, nie przez odbicie kolorów. Przykład - Teatr Stary w Krakowie, po lewo przed redesignem, po prawo po redesignie i po poprawie obydwu wersji znaku.
@Zatwardzenie: Daily Logo Challenge działa tak, że zapisujesz się do newslettera i codziennie otrzymujesz wytyczne do logo - motyw i nazwę. Ćwiczę sobie w ten sposób i wstawiam na portal gdzie jest największa liczba krytyków i ludzi, którzy znają się na wszystkim.
@radziu_11: Nie o to pytam. Pytam czy logo ma cokolwiek oznaczać, symbolizować, mieć przesłanie, czy po prostu jebniesz sobie pandę, stwierdzasz "Miała być panda, jest panda, ok"?
@radziu_11: no nie do końca, bo w wersji pozytywowej nie ma obrysu pandy, a w negatywie już jest. Stosując negative space i projektując obydwie wersje - w pozytywie i negatywie - należy robić to tak, żeby w obydwu było widać to samo. W tej chwili nawet od strony czysto technicznej znak na białym tle zajmuje mniej miejsca (liczać chociażby pixele) niż wersja na ciemnym tle.
@goedenavond: a tego, że ratowałem negatyw dodając tło i obrys to nie ukrywam. Nie przewidziałem, że panda w negatywie już pandą nie będzie. Logo WWF raczej negatywu nie posiada i chyba nikt w tej chwili nie zastanawia się co z tym zrobić.
Temat: Panda Logo
Nazwa: Panda Global
Czas: 1.25h
#grafika #logo #affinity #designer
@goedenavond: po linii najmniejszego oporu
@radziu_11: Miała być panda global, a jest panda, więc według mnie mogłeś ogarnąć odniesienie do globalności co całkowicie olałeś
W moim przykładzie jak się dobrze