Wpis z mikrobloga

@Campell: Wszystko zależy od rodzaju zdarzenia. Informacje możliwe, że trochę nieaktualne, ale górna granica 20 lat nadal funkcjonuje.
http://fdds.pl/wp-content/uploads/2016/06/Trocha_O_2010_Przedawnienie_karalnosci_przestepstw.pdf
Nie jestem prawnikiem, więc nie będę się wykłócać które to mogłyby być punkty. W każdym razie nawet biorąc najgorszy przypadek 20 lat przedawnienia to i tak, z tego co pamiętam było za późno dla ludzi pokazanych w dokumencie. Najmłodsza ofiara w nim pokazana miała chyba 39.
@abcbacbabcabc: Też się nad tym zastanawiałem i przychodzi mi do głowy tylko takie wyjaśnienie.
To są często dzieci z głęboko wierzącej rodziny. I jesli już się zdecydują opowiedzieć rodzicom, to najbardziej prawdopodobne reakcje są dwie:
a - "dziecko, co ty mówisz?" "to niemozliwe"
b - "ten ksiądz jest zły, ale to tylko margines. na pewno jesli doniesiemy na niego kurii, to oni coś z tym zrobią. przecież biskup nie pozwoli, żeby
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@abcbacbabcabc: Ja najbardziej nie rozumiem natomiast podejścia tej pierwszej kobiety... Mówi prosto do tego gościa jakie to ma znaczenie gdyby przyszła 20 lat wcześniej, zgłosiła to odpowiednim organom jako pełnoletnia osoba... No może #!$%@? takie, że sprawa nie byłaby przedawniona, a ten zwyrodnialec poniósłby jakieś konsekwencje swoich czynów, a tak stary dziad jest na skraju życia i w dupie ma to co się z nim stanie
to jest jedna z najgłupszych rzeczy w tym wszystkim.ludzie zamiast od razu to zgłaszać to #!$%@? z tym robią a potem po 20 latach żalą się siekielskiemu.


@rickroll: tak, pretensje do dzieci że na policję nie idą. myślisz, że jak dziecko przez lata jest traumatyzowane przez takiego zwyrodnialca to ono myśli normalnie? zwłaszcza, że zaczyna to się zanim jest w pełni ukształtowane psychicznie.

Myślisz, że problemy jakie ci ludzie mają
ludzie zamiast od razu to zgłaszać