Wpis z mikrobloga

Mirasy pomocy bo zaraz ojciec dom rozpier***li...

Kupił sobie fon w sklepie - nówka sztuka i co chwilę mu na nim zrywa połączenie z wifififi ( ͡° ʖ̯ ͡°)
W czym może być przyczyna? Ja obstawiam, że coś jest nie teges z telefonem bo ruter jest w domu już na bidę 3 lata minimum i przez ten czas nikt nie miał żadnych problemów ani na tabletach ani na laptopach. Ojciec odchodzi już od zmysłów i zaczął już grzebać przy kablach i antenach przy ruterze mimo, że tylko on ma problem.
Zasięg na fonie jest na full w całym domu - u niego w telefonie też a mimo to, co chwilę (2-3 minuty) zrywa i łączy znowu ale to trwa i nie da się oglądać youtuba.

O co lotto? Ja jestem w sieciach zielony - pamiętam, że ruter to ze 2 dni ustawialiśmy z kumplem swego czasu i działa od lat bez zająknięcia a teraz jest problem tylko z wifi na jednym nowym telefonie....

#telefony #wifi #siecikomputerowe #sieci #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Wasz_Pan: A nikt nie pomyślał o tym, że router może mieć ustawioną maksymalną liczbę urządzeń i zapamiętał te które były ostatnio i gdy ktoś się połączy z wifi to rozłącza tego ojca ponieważ jest ostatnio zapamiętanym MACem?
  • Odpowiedz
@Wasz_Pan: Jakiś program antywirusowy zainstalowany na telefonie? Kiedyś się z tym spotkałem.

Jakaś aplikacja do automatycznego czyszczenia śmieci / oszczędzania baterii? Chociaż co 2-3 minuty to trochę szybko.

Najlepiej byłoby sprawdzić telefon na innej sieci.
  • Odpowiedz
@MMARS: to jest nowy telefon więc narazie jedyne co jest na nim zainstalowane to ...aktualizacja systemu :}
@ocelote: no to na pewno nie niestety...
@Matpiotr: sprawdzę jutro...

Po aktualizacjach nadal bez zmian - co chwilę rozłącza, sieć znika na telefonie i pojawia się i trzeba się łączyć od nowa.
Przypominam, że problem jest z siecią Wi-Fi.
  • Odpowiedz