Wpis z mikrobloga

#rozowepaski #logikaniebieskichpaskow #lozasamcow #p0lak #afera #seks #dziewczynybeztabu #chlopakibeztabu #ciaza

Będę Tatą! (chyba, ale raczej tak)

Czołem łowcy!


Mój "problem" jest nietypowy...

Sam nie wiem od czego zacząć...


Studiuję dziennie na Politechnice, został mi rok jak dobrze pójdzie i będę tym pieprzonym inżynierem, co potem nie mam zielonego pojęcia - nie czuję tego zawodu.

Szczerze przyznam się że obecnie uważam się za nierozgarniętego chłopaka i dzieciaka jeszcze.

W domu mam nieogarniętą matkę która sobie z życiem nie radzi i babkę której często zmieniamy pieluchy.

Poznałem pewną dziewczynę która już była po przejściach ma córeczkę 3 letnią i od 10 miesięcy byliśmy razem. Na odległość, widzieliśmy sie parę razy. Ostatnio przyjechała do mnie na tydzień i się kochaliśmy...

Wróciła do domu, okres jej się spóźnił tydzień ale po tygodniu dostała, jednak parę dni później zaczęła wymiotować i mieć mdłości.

Poszła do lekarza na badania i albo mi skłamała ale powiedziała że wyniki krwi wyszły negatywnie.

Ogólnie ostatnio dziwnie dużo pytała sie mnie o miłość, o ślub... (na pytanie o ślub odpowiedziałem że jeszcze nie czuję sie na to gotowy) I przypominała mi częto co mi obiecała: "że gdybyśmy wpadli to ona odejdzie ode mnie i już się nigdy nie spotkamy".

No i właśnie dostałem mmsa ze zdjęciem USG z podpisem "to ta biała plamka po lewo" Shock


Przejdźmy do meritum:

Moja dziewczyna zaszła w ciążę ze mną i teraz chce urwać kontakt. Tłumacząc to sobie że nie chce mi zmarnować życia.