Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #pokazauto #otomoto

Mirki, sprzedaję króla szos Passat 1,4 TSI 122 KM w pakiecie Comfortline. Pomóżcie proszę wycenić samochód. Ceny wahają się od 30 do 50 tys. Myślę żeby wystawić go za 41 tys. z możliwością negocjacji ceny, żeby nie zejść poniżej 38 tys. Myślicie że to rozsądną cena ?

Jestem pierwszym właścicielem, przy 176 tys. wymieniany został rozrząd, są nowe opony letnie i komplet kół 16' na zimę. Wymienione amortyzatory i klocki z tyłu, ubezpieczenie i przegląd ważne do kwietnia 2020.

Jak oceniacie ?
Dajcie znać jakie tagi mogę jeszcze dopisać
weedmario - #motoryzacja #pokazauto #otomoto 

Mirki, sprzedaję króla szos Passat 1,4...

źródło: comment_Bu3vGzix34ERwSd3OinAvKbnLBCiS02b.jpg

Pobierz
  • 64
  • Odpowiedz
  • 0
@sailor_73 2011 rok produkcji, 2012 rejestracja, skrzynia manualna 6 biegowa, przebieg 185 tys. Dwustrefowa klima, czujniki parkowania przód, tył, komputer pokładowy, nawigacja, Bluetooth
  • Odpowiedz
@weedmario @sailor_73 Jakieś takie nie za drogie te passaty. Za takie pieniądze (ok. 35k) to np. mondeo w tym roczniku ludzie kupują ( ͡º ͜ʖ͡º) nierzadko nawet po 40 k płacą za lepsze sztuki. myślałem że VW są droższe
  • Odpowiedz
@jabukasiga: też wybrałbym mondeo w tym budżecie bo to b7 to był taki b6 + a tyn im się wybitnie nie udał, poniżej 50 k chodzą już pastuchy B8 więc ile może kosztować b7 ? a trzeba pamiętać że to ceny wywoławcze i jak się trafia klient z reguły cena spada
  • Odpowiedz
@weedmario: 122KM w takim aucie? To chce jeździć? Pytam poważnie. Teraz mam 136KM w Ceedzie i chwilami mi brakuje. Za chwilę przesiadam się na Superba i zastanawiam się czy 150KM nie będzie za mało, mocno zastanawiam się czy dopłacić do 190KM 4x4...
  • Odpowiedz
  • 1
@AdamES zdecydowanie wystarcza na normalną jazdę, nigdy nie mierzyłem czasów do setki, ale podwójna turbina swoje robi. Na autostradzie, oczywiście niemieckiej ( ), rozpędzenie do 200 nie robi większego problemu. Przy wyprzedzaniu też nie miałem nigdy problemów, przy około 2,5 tys. obrotów osiąga już wystarczająca moc żeby że 110 w moment rozpędzić się do 160.
  • Odpowiedz
@weedmario: Ok, może te niemieckie konie ciągną inaczej niż koreańskie :) Myślę, że miesiąc bez auta i zacznę upalać superba. Bardziej mi się podobał od Passerati. A cenowo też wyszedł zdecydowanie lepiej. Mondeo i Optima też były drogie, do tego Mondeo najnowsze bardzo mi się w środku nie podobało.
  • Odpowiedz
  • 2
@AdamES wiadomo że to są indywidualne odczucia. Dla jednego wystarczy 122 z turbiną, a dla innego użytkownika 200 koni to jest mało, więc to kwestia mocno subiektywna.
  • Odpowiedz
@weedmario: No tak tak. Zależy mi głównie na dynamice przy jeździe po drogach krajowych. Jednak zapas mocy przy wyprzedzaniu zawsze jest wskazany. Ale tutaj myślę, że DSG też bardzo poprawi komfort wyprzedzania.
  • Odpowiedz
  • 0
@sailor_73 a powiedz mi proszę, czy fakt wymiany rozrządu nie powinien wywindować ceny? Dodatkowo nowe opony, komplet zimowych na felgach, nowe amortyzatory, będę te wymieniał elementy zawieszenia z przodu, bo coś tam stuka, najpewniej łączniki stabilizatorów. Sama wymiana rozrządu z częściami kosztowała mnie nie całe 3 tys. Z resztą myślę że jest to około 4,5 tysiąca wkładu. I robię to przede wszystkim po to żeby sprzedać go w dobrym stanie.
  • Odpowiedz
@weedmario: Jak będziesz miał na to papier to może 1/3 Ci się zwróci. Gdyby przed sprzedażą ktoś robił coś w aucie to bym miał podejrzenia, że robi to żeby przypudrować też inne mankamenty.
  • Odpowiedz