Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, w sumie mój pierwszy post tutaj, napisałem drobną pastę o nauczycielce i dobrej zmianie. Wklejam niżej, pozdrawiam #pasta #dobrazmiana #heheszki

Jestem a raczej byłam nauczycielką z ponad 15 letnim stażem, 5 lat od rozpoczęcia naszego protestu, znalazłam chwilkę na napisanie kilku zdań wspomnień. Zrezygnowałam jak i wielu moich znajomych z pracy w szkole po nieudanych negocjacjach naszego związku z totalitarnym rządem PIS. Szczęśliwie koleżanka która uczyła biologi w lokalnym liceum pomogłam nam w znalezieniu pracy u siebie w firmie, zajmujące się produkcją ekologicznej paszy dla świń i bydła. Praca na początku nie była zła, dzięki mojej wiedzy eksperckiej zdobytej przez lata nauczania techniki i wielu kursom zawodowym zajmowałam się zszywaniem worków z paszą.
Dzięki pracy w systemie 40 godzinnym tygodniowo, zaoszczędziłam dużo czasu , skończyły się rady pedagogiczne, wycieczki, zebrania z rodzicami i sprawdzanie kartkówek. Kartkówek robiłam mało ze względu na specyfikę przedmiotów którym poświęciłam najlepsze 15 lat mojego życia , techniki i przygotowania do życia w rodzinie. Po pracy jadłam kanapki z jajkiem, piłam piwo, to było życie, do czasu.
Sytuacja w pracy pogorszyła się z chwila kiedy nasza obecna szefowa a dawna koleżanka sprzedała się totalitarnym rządom PiS i wprowadziła nową linie produktów. Były to biodegradowalne jednorazowe kuwety dla kotów „Donald”, wykupiła reklamę w TVP i zatrudniła w celach marketingowych kota prezesa Kaczyńskiego, szmata ! .
Kuwety stały się hitem eksportowym, na rynku brytyjskim w poziomie sprzedaży podobno wyprzedza nas tylko jakaś firma produkująca slidery z wykorzystaniem nanotechnologii. Kolega wuefista który pracuje przy mieszalniku powiedział, że nasza pasza wcale nie jest taka ekologiczna bo #!$%@? tonę oleju palmowego na 2 tony produktu, ale czego można się spodziewać po takiej dziwce z PIS.