Wpis z mikrobloga

Witam, mam opcje kupna passata b6 2.0tdi z 2006r od osoby z mojej rodziny. Auto zostalo zakupione w 2006r w salonie PL, przebieg 115tys.km, auto serwisowane. Stryj chce za tego passata 15tys zl. tylko caly czas obawiam sie tych pompowtryskiwaczy, choc u niego nie bylo zadnego problemu z awariamii w tym aucie. Myslicie ze warto? dodam ze chce nim pojezdzic z rok, dwa lata max
#motoryzacja #samochody
  • 17
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@zetmckey: komputer, zmierzyć korekcje pompek i wszystko będzie wiadome ;) ogólnie jeśli auto z pierwszej ręki i w miarę dbane to zawsze warto, bo przynajmniej mniej więcej znasz historię. A jak jeździł na dobrym paliwie i zmieniał filtry na czas, korekcje OK, to możesz zapomnieć o temacie na następne 100k lekko. Żeby pompki padły przed 250-300k to trzeba je po prostu zamęczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°) a
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@zetmckey: myślę że 30-50zł maks. Aczkolwiek taki interfejs pod Vag-Coma kupisz pewnie koło 30zł na allegro, jak masz lapka to będziesz sobie mógł ogarniać błędy itp ;)
@polskiburger4-40: e tam, ja bym wolał od auta co ma realnie 400-500k i nie wiesz co się z nim działo - czyli większości paściów z importu. W Polsce się jednak robi dużo niższe przebiegi niż w DE, chyba że auto flotowe.
  • Odpowiedz
@zetmckey: Przy takim przebiegu jest większe prawdopodobieństwo, że jeździł krótkie dystanse co jest sprzeczne z samą ideologią posiadania diesla. Robienie takim autem średnio 25km dziennie w mieście, lub na trasie wieś-miasto to katowanie. Gdyby to był jakiś SDI to mógłby tak sobie pyrkać, ale tu mówimy o jednym z gorzej ocenianych silników w gamie VW i diesli wogóle.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@zetmckey: raczej nie, aczkolwiek trzeba będzie przejrzeć rozrząd, odmę itp - ot, eksploatacja. Możliwe że trzeba będzie uszczelnienić dekiel, wtedy warto ocenić stan wałka (czy się nie wyciera). Ale nie ma co się martwić na zapas ;). Tutaj masz opisane co jeszcze możesz sobie sprawdzić odnośnie tych pompek.
No i czy dwumas nie hałasuje, czy wahacze nie mają luzu itp, takie standardowe kwestie. Czy jakieś błędy wiszą w pamięci. No i
  • Odpowiedz