Wpis z mikrobloga

@numeroox: polecam z całego serca Meguin Super Leichtlauf 5W40, który dostaniesz tutaj:

https://www.kolegaberlin.pl/product-pol-6736-Meguin-Megol-Super-Leichtlauf-5W40-5L.html

oraz tutaj :

https://allegro.pl/oferta/olej-silnikowy-meguin-super-leichtlauf-sae-5w40-4l-7811770933

lub Ravenol Turbo VST :

https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe-usvo/2442-RAVENOL-Turbo-VST-SAE-5W-40-USVO-1L-4014835790117.html#/5-pojemnosc-5_l

gwarantuje Ci bezkompromisową ochronę na tych olejach. Oprócz tego, co wyżej - Shell Helix Ultra 0W40, Shell Helix HX8 5W40, a na sezon letni :

Total Quartz 7000 10W40 - świetny olej z pakietem dodatków, który siedzi prawdopodobnie w Meguinie. Osobiście mam go zalanego do swojej "Laweciary" 2.0
@Zielony34: a co do Elfa SXR 5W40, który zastępuje NF to jest to fajny olej, ale nie za te pieniądze. Troszkę przepłacony. Lubi pozostawiać brzydkie brązowe przebarwienia. Jeśli chcesz Elfa za mniejsze pieniądze, to kupuje się Totala Energy 9000 5W40 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdzieś ostatnio widziałem za 75zł za 5L ( ͡° ͜ʖ ͡°) Elf jest robiony przez Totala ( ͡°
@numeroox: wejdzie ci ciut ponad 4L, reszta "na dolewkę", ja lałem valvoline 5w40 - odcina na każdym biegu i nie brało grama oleju
nie pal kapora bo ci seger w skrzyni #!$%@?
nie pal kapora bo ci seger w skrzyni #!$%@?


@kujtek: @numeroox: co do skrzyni, to polecam zmienić olej. Możesz wlać Elfa NFP [zastępuje poprzednie oleje, informacja z działu technicznego ASO Renault, oraz działu technicznego Elfa, ja sam mam wlane w JR5 NFP]

Normy A3, A5


@n_____S: ja oprócz norm patrzę też na pakiety dodatków w olejach.

ja lałem valvoline 5w40 - odcina na każdym biegu i nie brało grama
@numeroox będziesz zadowolony.

Płukankę wlewasz do starego oleju, odpalasz auto i zostawiasz na wolnych obrotach na 15 minut. Nie podnos obrotów. Zlewasz stary olej, zmieniasz filtr, zalewasz nowy.