Wpis z mikrobloga

Damian 28 Katowice (Będzin)

Zgłoszenie nr 496 z dnia 2019-04-22 21:46:16

Imię: Damian
Wiek: 28
Miejscowość: Katowice (Będzin)
Kim jestem?
Z zawodu jestem inżynierem mechanikiem, co wydaje mi się rzadkością, jest to praca którą lubię. Mieszkam sam, paradoksalnie (biorąc pod uwagę zgłoszenie) większość czasu nie przeszkadza mi spędzanie czasu samemu, gdy pogrążam się w jakim zajęciu. Lubię spontaniczne wypady. Lekko introwertyczny i momentami uparty, chociaż przyznaję rację jeśli ktoś inny ją ma. Lubię spędzać czas w towarzystwie dobrych znajomych.

Wygląd
180 cm wzrostu, 81 kg wagi, dobrze zbudowany. Lubię nosić tygodniowy zarost, włosy ciemne krótko ostrzyżony (ale nie całość maszynką). Ubieram się z zasady normalnie tzn. T-shirt, jeansy i zależnie od temperatury jakiś sweter, chociaż mam dni kiedy bez powodu lubię wyglądać bardziej elegancko.

Zainteresowania
Lubię aktywnie spędzać czas. "Artystyczne" zainteresowania, próbuję rysować, czasami coś wystrugać, ulepić, uszyć ogólnie rzecz biorąc coś stworzyć, poza tym czytać książki nie pogardzę fantasy, kryminałem chociaż ostatnio rzuciło mnie na książki historyczne. Ruch przynajmniej 2-3x w tygodniu chociażby krótki spacer. Uwielbiam też górskie wycieczki i taplanie się w wodzie. Poza tym lubię układać puzzle i od czasu do czasu obejrzeć dobry serial (animowane też)

Czego oczekuję?
Spotkać osobę z którą będzie można miło spędzić czas, która ma własne zdanie, inteligentną i wesołą, lubiącą od czasu do czasu aktywnie spędzić czas, ale także pomilczeć.
Partnerki bez dzieci

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Zależnie od dnia i pogody. Ogólnie dzień zakończony uśmiechem na twarzy.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Ślub i dzieci tylko z odpowiednią osobą.
Nie palę i nie znoszę palenia, piję alkohol okazjonalnie, w stronę narkotyków mnie nie ciągnie.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie