Wpis z mikrobloga

Dzwoni do mnie pani z City Handlowy i mówi, że chce mi coś przekazać.
-ok
-będę potrzebowała krótkiej weryfikacji
-no ok
-miesiąc urodzenia
-październik
-czy posiada pan w city handlowy kartę kredytową
-to może najpierw pani mi się trochę zweryfikuje zanim zacznę pani takie rzeczy mówić
-ok, może pan sprawdzić na stronie banku numer telefonu z którego dzwonię
-ok, sprawdzę
-to zadzwonię za 2 minut

Sprawdzam. Na stronie banku nie ma nawet troche podobnego numeru. W googlach tylko jakieś stronki które mówią, że to telemarketing i ocena 1/5.
Oddzwania pani z banku i mimo mojego oświadczenia, że tego numeru nigdzie nie ma, nadal dopytuje o kartę kredytową, kredyt hipoteczny itp. Oczywiście po wyjaśnieniu powodu mówię, że niestety odmawiam odpowiedzi.

Na koniec rzuciła coś o aktualizacji danych na moim profilu w City Handlowy i życzyła wesołych świąt.

Jak takiego podejścia do bezpieczeństwa uczy nas City Handlowy, to kto ma nas uczyć trochę większego?

Nie każdy zna @niebezpiecznik-pl czy @ZaufanaTrzeciaStrona

Ehh

#cityhandlowy #bezpieczenstwo
  • 2