Wpis z mikrobloga

A tak się chwalili dostawą nowych rowerów.
A tymczasem...

Od momentu uruchomienia roweru metropolitalnego nie został odebrany żaden nowy rower.


Nowe rowery stoją przed stadionem, ale nie zostały jeszcze odebrane


To pewnie te same, które na chwilę się pojawiają w systemie o 5 rano, jak robiony jest snapshot dostępności rowerów -- o czym pisali już @Line-Storm i @qwarqq.

Ściemniania ciąg dalszy:

Możliwość dokonywania płatności w systemie #mevo została wstrzymana ze względu na bardzo dużą popularność systemu i przyrost nowych użytkowników #mev0

A myślałby kto, że dlatego, że są rozliczani z dostępności rowerów a nie ilości przejazdów -- dlatego ograniczyli ilość użytkowników, żeby więcej rowerów stało nieużywanych.

Przypomnę jeszcze, co pisał OMGGS o wyłączeniu płatności:

Wyłączenie możliwości dokonywania płatności, (co wiąże się z tym, że nowi użytkownicy nie mogą dokonać opłaty inicjalnej, by aktywować konto, a dotychczasowi użytkownicy po wykorzystaniu dostępnych środków nie mogą doładować nowych) było jednostronną decyzją operatora, na którą nie było zgody OMGGS. Wobec operatora zostaną wyciągnięte konsekwencje finansowe, wynikające z zapisów umowy.


Jak widać -- klient ma niemal żaden wpływ na dostawcę systemu -- co tylko potwierdza moją tezę, że dostawcy rowerów miejskich mogą trzymać gminy za jaja i je szantażować i nie muszą kłopotać się dostarczaniem usług na zasadach komercyjnych w warunkach konkurencji rynkowej.

Dlatego apelujemy do użytkowników, by szanowali powierzony im sprzęt, by unikali ostrego najeżdżania na krawężniki, zmiany biegów podczas pedałowania, a przede wszystkim, by składali nóżkę zanim wsiądą na rower.


Bo kto by się spodziewał, że w mieście będą krawężniki a ludzie będą zmieniali biegi? Na pewno nie projektant rowerów miejskich...

https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/System-platnosci-w-Mevo-wciaz-w-zawieszeniu-Spolka-ma-nowego-prezesa-n133753.html

#gdansk #gdynia #sopot #trojmiasto #trojmiejskimisdekady
  • 14
Dlatego apelujemy do użytkowników, by szanowali powierzony im sprzęt, by unikali ostrego najeżdżania na krawężniki, zmiany biegów podczas pedałowania, a przede wszystkim, by składali nóżkę zanim wsiądą na rower.


@Polinik: A oddychać w okolicy tych snowflake'ów można? Uzasadnieniem ze te rowery ważą 35kg było że są niby odporniejsze od przeciętnego T34, a tu się okazuje że stopki nie wyrabiają...
Pobierz
źródło: comment_GSK8Lx3xUIii3fW3bsYFpwMSpX0WPrb0.jpg
@qwarqq:
Prawdopodobnie powinno się je prowadzić obok -- ani by się nie zużywały, ani bateria by się nie rozładowywała (a naładowanie baterii to zawsze emisja CO2).
A ten głupi motłoch jeździ nimi, w ogóle nie dbają o matkę planetę ani o mienie wspólne. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@qwarqq: @Polinik: durnie zaprojektowane, z założeniem że ludzie nie będą wsiadac przed złożeniem stopki, a'la motocyklowa.. No i teraz wielkie zdziwko że pękają
@Issac:
"Zaprojektowane" to sugeruje, że to w jakiś sposób przemyśleli i świadomie tak zdecydowali.
Ja bym nie był takim optymistą -- nie sądzę, żeby w ogóle rozważyli temat stopki i przeprowadzili jakąkolwiek analizę.