Wpis z mikrobloga

@RadusS: czy to turniej czy nie, apex ma 1/4 może 1/3 tego co fortnite i ciągle spada.
@ChojaK: shroudowi już widać nie płacą, przynajmniej nie tak dobrze bo ostatnio w cs gra sporo, przynajmniej jak go widziałem ostatnio
@TroyaFlight: Mysle ze jest to wazne kiedy duzi streamerzy sa w danej grze. Apex przegrywa przez slaby battle pass. Mniej pewnie osob gra bo caly ten battle pass jest zrobiony pod grind tylko i jedynie bez dobrych nagrod.
@TroyaFlight: apex ma dwa główne problemy atm

1) jakoś techniczna i serwerowa gry to totalne gówno, na poziomie pubg i od 2 miesięcy nic się nie zmieniło
2) nie ma trybu solo, a granie z randomami to w 90% przypadków jakiś złamas z dopiskiem 'TwiCH_TV' grający solo

+ battle pass kompletnie nic nie wnosi
@rdy: co do 1. się nie dziwie, to nie ich silnik graficzny, pewnie nie mają zespołu żeby się bawić w tego typu gry na source (to nie titanfall a gra multi). Gdyby był to długodystansowy projekt zrobiliby go na frostbite, ale pewnie dobrze zarobili i tak.
@TroyaFlight: Apex ma wysoki próg wejścia dla nowych graczy obecnie, założy sobie taki casualowy gracz konto, wbije do gry i jak mu wyjebią staty typów, którzy mają po 2k killi i w #!$%@? obrażeń, to się może zniechęcić.
Co do tego, że twórcy Apexa (albo EA) dali dupy, to nie podlega dyskusji. Liczne problemy od premiery (chociaż teraz się wszystko unormowało, przynajmniej u mnie, crasha nie widziałem od bardzo dawna, optymalizacja
@Samowski: Fortnite też ma taki próg na solo jak nie większy ale są tryby typu 20v20 deatmach gdzie jest luz i każdy się nauczy grać więc jest to do zrobienia. Ogólnie jest popyt na dobą grę BR teraz i fortnite wiecznie nie będzie pierwszy no ale właśnie poprzeczka wysoko bo ktoś tylko próbuje to epic sobie nadrabia różnice szybkim update przez to że znają silnik i grę na wylot i mają
Widzów fortnite ma więcej bo fortnite oglądają w dużej ilości dzieci. Tak wiem, że nie tylko ale jednak o wiele wiecej dzieci oglada fortnite niż jakąkolwiek inną grę. To jest ich nowy minecraft.
@TroyaFlight: Z tego co widze na discordzie i w grze to przy apexie zostali starsi gracze a młodzi wrócili do forta. A wiadomo że starsi mają już jakieś obowiązki i prace więc nie będa oglądać godzinami jak ktoś gra w gre. Wolą te 2 godziny po robocie przeznaczyć na granie. Mnie gra od premiery cały czas cieszy.
Liczne problemy od premiery (chociaż teraz się wszystko unormowało, przynajmniej u mnie, crasha nie widziałem od bardzo dawna, optymalizacja poprawiona, lagi co kilka meczy też już nie występują)


@Samowski: crashe przeszły faktycznie, ale sama gra nadal jest technicznym gównem
Praktycznie co mecz pierwsza minuta od wyskoku ze statku do pierwszego pizgania się z kimś to slow motion, jakby serwer kompletnie nie wyrabiał
Granie ze znajomymi to loteria czy uda wam się
@rdy: Ten problem z slow motion miałem tylko dosłownie raz przez wszystkie rozegrane gry (a gram codziennie po kilka, kilkanaście partii). Problemu z #!$%@? z drużyny też nie mam, a gram tylko ze znajomymi, od na prawdę bardzo długiego czasu nikogo z drużyny nie #!$%@?ło. Nie twierdzę, że nie ma takich problemów, ale ja na nie nie trafiam.
@rdy: Gówno na poziomie PUBG? najwyraźniej znam kompletnie inne gry, bo dla mnie technicznie pubg w porównaniu do apexa to jakiś studencki projekt. Poza wspomnianym wywalaniu gry (już naprawionym) losowo co 2, 3 rundy, nie mam żadnych problemów, chodzi jak powinna.
Za to z pubg cały czas. Bugi w menu (skoki pomiędzy stanami) czy okropnie długi czas ładowania assetów (tak długi, że zdążę wylądować, wyrzucony z samolotu, zanim gra w ogóle